לראשונה מזה כשנה: דרעי וישי נפגשו - סרוגים

לראשונה מזה כשנה: דרעי וישי נפגשו

יו"ר ש"ס אריה דרעי וח"כ אלי ישי, נועדו אמש לפגישת פיוס, כך מדווח האתר החרדי 'כיכר השבת'. זוהי פגישתם הראשונה של השניים מזה כשנה ומאז פטירתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

לראשונה מזה כשנה: דרעי וישי נפגשו
  צילום: פלאש 90

יו"ר ש"ס אריה דרעי וח"כ אלי ישי, נועדו אמש (שלישי) לפגישת פיוס, כך מדווח האתר החרדי 'כיכר השבת'.

נציין, כי זוהי פגישתם הראשונה של השניים מזה כשנה ומאז פטירתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

על פי הדיווח הפגישה שנערכה תחת מעטה חשאיות, נערכה בביתו של איש העסקים וממנהלי האתר "בחדרי חרדים", מאיר גל, בבני ברק.

מקורביו של ישי סיפרו אמש כי הפגישה עם דרעי נעשתה לבקשתו, ולמעשה בכך השיב באופן חיובי לבקשתו של דרעי לתת צ'אנס לשלום בתנועה הספרדית.

בסביבת אריה דרעי אמרו ל'כיכר השבת' כי השניים סיכמו על שיתוף פעולה מלא בחודשים הקרובים בתחום הפרלמנטרי ובתחום הפנים-תנועתי.

כזכור, בתחילת השבוע פורסם ב'סרוגים' כי במהלך חופשת סוף השבוע של נציגי מפלגת ש"ס, פנה דרעי לאלי ישי וביקש ממנו להמשיך לפעול במסגרת התנועה.

דבריו של אריה דרעי לא היו מתוכננים ולאחר שקיבל את רשות הדיבור הוא פנה לנוכחים וביקש שלא להפריע לנאום הלא מתוכנן.

"תראו, אני מבקש שתיקחו נשימה, אלו לא דברים מתוכננים וכתובים, אז בלי הערות ביניים, זה יכול להפריע לי בסדר הדברים"., אמר דרעי בפתח דבריו.

בתחילה שיבח דרעי את ישי על פעילותו למען התנועה. "אני רוצה לומר כמה מילים. מכל אלה שנמצאים כאן יש לי את הקשר הכי וותיק מכולם, אני חושב 25 שנה ויותר. ממש מתחילת הדרך בהרבה מאוד תפקידים. הוא היה נחשב בתקופתי. השתמשתי בו הרבה מאוד. הוא היה איש השטח הטוב ביותר שהיה לנו וחלק מהדברים שנעשו היו בזכות פעילותו".

דרעי המשיך והוסיף: "נכון, הייתה תקופה קשה. אלי היה 13 שנה, להחזיק תנועה זה לא פשוט. היה לנו את מרן וכתפיים רחבות. הייתה קואליציה ואופוזיציה אבל זה לא פשוט להחזיק תנועה מלוכדת ולא להוריד מכוחה. רק מי שנושא בעול יכול להבין מה זה לא לישון בלילה ומה זה לשאת בעול הזה יום יום כשהאחריות תחת כתפך. אחריות ציבורית ואחריות מצד גדולי התורה שנותנים בך אמון".

"אני חייב לומר, אני לא רוצה להתבטא בשם הרבים אבל אני רוצה לומר לאלי שיש לנו הערצה והערכה – לי באופן אישי – לתקופה הזו. אני לא מזלזל בה, אני מעריך ומוקיר ואני יודע וזוכר את זה ונמשיך לזכור אותה כל הזמן".

"אני יודע שהשנה עברנו תקופה לא פשוטה. היו ניסיונות קשים. ואני מבקש סליחה שאני עושה זאת ליד כולם אבל זאת הדרך הטובה מבחינתי. אלי, אנחנו רוצים לעבוד איתך ביחד. אתה השותף הבכיר ביותר שיש לנו ולי באופן אישי. יש לי אימון מלא בך".

"אני רוצה להמשיך לעבוד איתך יחד. אני מבקש שתתן לנו את הצ'אנס – תעבוד איתנו יחד ואתה תראה בעזרת השם שלא רק כבודך ומעמדך… אתה יודע שזו טובת התנועה וכך אנחנו נוכל לצמוח הרבה יותר. חבל שבגלל סיבה כזו או אחרת… חבל על כל יום שעובר".

"אין לי ספק שמרן בשמיים שומע אותנו וזה מה שהוא רוצה. 'בניי, אתם שניכם חביבים לי. שניכם הייתם איתי ביחד במשך שנים ארוכות, תעבדו ביחד".

"אני קורא לך אלי, אתה יודע שמבחינתי קרה מה שקרה, מרן פסק מה שפסק ומועצת החכמים פסקה מה שפסקה. אני נושא בעול ובאחריות. כולנו ביחד עם כל החברים היקרים והנפלאים שאוהבים אותך ורוצים אותך – אתה יודע כמה הם מוקירים אותך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו