השר אריאל בודק אפשרות לעבור לעיר דוד - סרוגים

השר אריאל בודק אפשרות לעבור לעיר דוד

שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, ביקר בשבוע שעבר בעיר דוד ובדק דירות לצורך מעבר דירה. בשיחה ל'סרוגים', אישרו גורמים בלשכתו של השר את הדיווח והוסיפו כי השר ביקר עם רעייתו ובחן כמה דירות אפשריות במטרה לשכור בית ולהתגורר בו כמה לילות בשבוע.

author-image
השר אריאל בודק אפשרות לעבור לעיר דוד
  שוקל מעבר לעיר דוד. אורי אריאל (צילום: יח"צ)

שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל (הבית היהודי), בוחן ברצינות לעבור לגור בעיר דוד. כך דווח ביום שישי בערב בערוץ 2.

בשיחה ל'סרוגים', אישרו גורמים בלשכתו של השר את הדיווח והוסיפו כי השר ביקר עם רעייתו ובחן כמה דירות אפשריות במטרה לשכור בית ולהתגורר בו כמה לילות בשבוע.

עוד נאמר בשיחה כי השר אריאל פנה ליחידה לאבטחת אישים בשב"כ ועדכן אותה בכוונתו, כדי לאפשר למערך האבטחה להיערך למעבר הזה.

בתוך כך, עם או בלי קשר להחלטתו של אריאל, כתב פעיל השמאל הקיצוני, מזכ"ל שלום עכשיו', יריב אופנהיימר כי "אורי אריאל הוא החנין זועבי של הימין".

כזכור, בחודש שעבר הצהיר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי זכותו של כל אדם לגור היכן שהוא רוצה.

בעקבות המשבר בין ישראל לארה"ב סביב הבנייה בירושלים ורכישת בתים על ידי יהודים בשכונת סילוואן, אמר נתניהו בראיון למגיש חורחה ראמוס מרשת UNIVISION כי "אלה לא התנחלויות, אלה שכונות בירושלים. תאר לך אם בעיר מסוימת בארה"ב או במקסיקו היו מכריזים שיהודים לא יכולים לרכוש דירות. הייתה מתעוררת מהומה".

נתניהו הבהיר כי "הסוגיה הזאת היא מעבר לזכות הקניין, היא נוגעת לזכות של כל אחד לגור היכן שהוא בוחר כל עוד הוא רוכש את הדירה באופן חוקי ולא משתלט על נכס, מה שלא קרה כאן כי היה מדובר בעסקה חופשית".

עוד הוסיף נתניהו כי "אני לא מבין את המדיניות הזאת שמנוגדת לערכים האמריקאים ולהגיון הפשוט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא עת לצחוק!
| 25-10-2014 21:06
לא עת לצחוק! כולנו צריכים לעשות חשבון נפש, מאחר שאנו מאמינים בני מאמינים שאין שום מקרה בעולם אלא כל מה שמופיע וקורה בעולם יש לו סיבה ע"פ השגחה העליונה, וחייבים גם להאמין שכל מה שקורה בכל מקום בעולם ה"ז בעיקר מכוון אלינו-בני ישראל כדי לעורר אותנו לתשובה, שאנו הרי עם הנבחר אשר בחר בנו ד' מכל העמים וכל העולם וכל הבריאה כולה נבראו עבורינו בנ"י (כמש חז"ל בראשית שבשביל ישראל שנקראו ראשית ברא אלקים את הכל) ולכן כל מה שקורה בכל העולם ה"ז רק קורה בשבילנו דהיינו כדי לרמז לנו את דבר ד'. לכן יש לנו להתעורר ולדעת ולהבין שכאשר מדברים בארץ על סכנות כמו סכנת מלחמה בארץ ישראל וכדו' ה"ז סימן ורמז לנו שמדברים כך בשמים ולכן אע"פ שאפשר לבטלה ולומר שזה סתם פיטומי מילי בעלמא בכ"ז בגלל שאנו מאמינים בני מאמינים שגם בשמים מדברים כך ושם לא שייך לומר שזה רק דברי פיטומי מילי בעלמא, אלא כל מה שמדברים שם ה"ז באמת ומפחיד, ואם ח"ו לא נתעורר ונשוב לד' מהרמזים הללו ה"ז יכול לגרום ח"ו שיהיה נעשה (המלחמה) רציני ואמיתי, ולכן נאמר הכסיל בחושך הולך כלו' שהוא מכניס עצמו לתוך החושך דהיינו לתוך הסכנה והחושך שהוא בעצמו מייצר הצרות שלו ע"י חוסר אמונתו בשם ית' וחוסר התעוררותו לשוב לשם יתברך ח"ו. ואם לא יעשו תשובה אלא יסמכו על גודל חסדיו של ד' ית' שבודאי יחמול עלינו ולא יהא מלחמה הרי זה מגדיל יותר את החרון אף בשמים והקטרוג לקיים את הגזירה ח"ו, אלא רצונו ית' הוא שיתחשבו ויכניסו בלבם פחד כדי לשוב, ורק כאשר יפנו אל ד' ית' בבקשת רחמים בתשובה אמיתית ובהכנעה מוחלטת אזי יתכן שיתבטל הקטרוג ולא יהיה הגזר דין אבל כאשר מזלזלים בה מפני שסומכים שד' ית' יוותר להם על זה אמרו חז"ל כל האומר הקב"ה ותרן הוא יוותרו חייו ח"ו.
2
אשריו ואשרי חלקו דוגמא לעם
לא תירא מהגויים | 26-10-2014 12:07