רשמית: כחלון עזב את הליכוד - סרוגים

רשמית: כחלון עזב את הליכוד

יממה לאחר שהודיע כי הוא פועל להקמת מסגרת פוליטית חדשה, שר הרווחה והתקשורת לשעבר, משה כחלון, התקשר למנכ"ל הליכוד והודיע על ביטול חברותו במפלגת הליכוד. בעקבות זאת, צפוי כחלון לעזוב גם את מרכז הליכוד שבו הוא חבר.

רשמית: כחלון עזב את הליכוד
  כבר לא בליכוד. כחלון (צילום: פלאש 90)

יממה לאחר שהודיע כי הוא פועל להקמת מסגרת פוליטית חדשה, שר הרווחה והתקשורת לשעבר, משה כחלון,  התקשר למנכ"ל הליכוד והודיע על ביטול חברותו במפלגת הליכוד.

בעקבות זאת, צפוי כחלון  לעזוב גם את מרכז הליכוד שבו הוא חבר.

כזכור, בישיבת מועצת לה"ב, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל, שנערכה אמש (שני), הצהיר כחלון כי הוא וחבריו פועלים להקמת מסגרת פוליטית חדשה שתטפל ביוקר המחיה.

בהתייחסו לסוגיית יוקר המחיה ומשבר הדיור אמר אמר כחלון כי "זה לא מכת גורל, ולא גזירה משמים. זה לא דבר שאי אפשר לעמוד בו. זה דבר שאפשר לטפל בו. אם ממשלת ישראל תחליט, היא תטפל בו".

כחלון אף האשים את התנהלות הממשלה ומתח ביקורת על הבנקים והבירוקרטיה שלה זוכים העסקים הקטנים בישראל.

בהתייחסו ל"מחאת המילקי" אמר כחלון: "כל המונופוליסטים למיניהם צריכים לדעת שהחגיגה הזו צריכה להיגמר. היא לא יכולה להמשיך לנצח, אנחנו לא יכולים להמשיך במצב הזה והם יבינו שתהיה הורדת מכסים. הם יתייעלו ואנחנו נקבל מחירים סבירים ונורמליים".

עם זאת כחלון הבהיר כי הוא לא תומך בירידה מהארץ: "אני לא מצדיק לרדת מהארץ, צריך להישאר כאן ולהיאבק את המאבק הזה".

על המועד בו הוא מתכוון להקים מפלגה אמר כחלון רק כי "זה יקרה לפני הבחירות הבאות".

כזכור, באוקטובר 2012 הודיע כחלון שהוא "לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים" ולא יתמודד בבחירות המקדימות שיתקיימו בליכוד לקראת הבחירות לכנסת התשע עשרה‏.

עם הודעתו של שר הפנים, גדעון סער, על פרישה מתפקידו, היו מי ששיערו שסער מתכנן לחבור לכחלון במפלגה החדשה שתוקם על ידי השני. השערה שכאמור לא אושרה על ידי מי מהצדדים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
את הקול שלי יש לך בלי נדר
אפרת | 21-10-2014 19:55
כיום צריך לתת מיקוד בעיקר לעניין החברתי. הצבעתי לבנט ועכשיו אצביע לכחלון. חייבים שיהיה כוח חברתי משמעותי וחזק בממשלה הבאה. עלה והצלח!