מפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי הודיע על פרישה

מפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי הודיע על פרישה

מפקד מחוז משטרת ירושלים, ניצב יוסי פריינטה הודיע לשר לבטחון פנים ולמפכ"ל המשטרה על כוונתו לפרוש מהארגון ולא להתמודד לתפקיד המפכ"ל. הסיבה: שיקולים אישיים

author-image
מפקד משטרת מחוז ירושלים הודיע על פרישה
  יוסי פריינטי (צילום: פלאש 90)

שבועות בודדים בלבד לאחר הודעת הפרישה של ניצב ברונו שטיין מהמשטרה, לפני זמן קצר הודיע מפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי,  על כוונתו לפרוש מהמשטרה ולא להתמודד על תפקיד מפכ״ל המשטרה. ניצב פריינטי הודיע על החלטתו לשר לבטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ ולמפכ״ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו.

על פי הדיווחים, החלטתו של ניצב פריינטי מגיעה בעקבות  שיקולים אישיים וזאת לאחר שירות ארוך בתפקידי פיקוד מרכזיים במשטרת ישראל, בהם פיקוד על 2 תחנות משטרה, 2 מרחבים אופרטיביים ו-2 מחוזות בתקופות מורכבות ומאתגרות.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, מודה לשוטרים, לקצינים, לוחמי מג״ב ולמתנדבים על הדרך המשותפת הקשה ורבת האתגרים ומאחל להם הצלחה בהמשך הדרך.

כזכור, מוקדם יותר החודש הודיע מי שנחשב לאחד המועמדים לתפקיד המפכ"ל, ניצב ברונו שטיין, על כוונתו לפרוש מתפקידו.

שטיין נימק את בקשתו לפרוש מהשירות בכך שהוא רוצה ללמוד ו"לעשות לביתו". מקורביו ציינו כי החלטתו לפרוש מהשירות הינה עקב תחושתו שמיצה את שירותו במשטרה. סוכם כי שטיין ישאר בתפקידו הנוכחי עד לתום השנה הנוכחית ויעביר חפיפה למחליפו שיקבע בקרוב.

"הודעתי על כוונתי לפרוש מהמשטרה נמסרה למפכ"ל המשטרה ולשר לביטחון הפנים כבר לפני חודש וסוכם כי ב-10 בספטמבר אודיע על כך בפומבי", אמר שטיין עם מסירת הודעתו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הכרישים בורחים מספינה המסריחה
נתי | 28-09-2014 18:17
מי ישאר להישפט? כרגיל, הש"ג שבשער.