ישראל חיסלה את חוטפי שלושת הנערים

ישראל חיסלה את חוטפי שלושת הנערים

לאחר מבצע מודיעיני מורכב של שירות הביטחון הכללי אותר בחברון מקום הימצאם של מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה שני תושבי חברון שביצעו את פיגוע החטיפה והרצח של שלושת הנערים

author-image
ישראל חיסלה את חוטפי שלושת הנערים
  שלושת החטופים (צילום: פלאש 90)

הבוקר הותר לפרסום כי לאחר מבצע מודיעיני מורכב של שירות הביטחון הכללי אותר בחברון מקום הימצאם של מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה שני תושבי חברון שביצעו את פיגוע החטיפה והרצח של נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח, הי"ד. כך נמסר מהשב"כ.

לפי ההודעה, הלילה בפעילות משותפת לשב"כ בסיוע ימ"מ וצה"ל בוצע ניסיון למעצר המבוקשים במהלכו התפתחו חילופי אש כתוצאה ממנו נפגעו שני המחבלים. בשב"כ מעריכים כי השניים נהרגו.

לפי צה"ל, מקום הימצאם של חוטפי שלושת הנערים התרחש בעקבות מבצע מודיעיני מורכב של שרות הביטחון הכללי. הלילה, סמוך לשעה 1:00 סגרו כוחות הביטחון על המבנה בצפון-מערב חברון בו הסתתרו המבוקשים. כוחות צה"ל פתחו חור ברצפת המבנה באמצעות באגר, ומהפתח שנפער יצאו המבוקשים ופתחו באש.

המאו"ג סיפר: "התחלנו בסיר לחץ כי הבנו שהם חמושים והיה לנו מידע שהם מתכוונים להלחם, ואכן כך קרה. מראש היה שלב שבו בוצע ירי לקירות הבית שיאפשר להם לצאת, אבל הם לא יצאו ולא הייתה שום תגובה. התחלנו בדרדור האמצעים, עד לשלב שבו הם התחילו להלחם".

אחד מחוטפי הנערים נהרג במקום, השני נפגע ונפל לתוך הבור בקומת המרתף. המאו"ג תיאר את הרגעים הדרמטיים: "הם יוצאים החוצה ויורים. אחד נהרג ואחד נופל לתוך הבית. אפשר לראות את הגופה שלו אבל עדיין לא נגענו בה".

כמו כן, נעצרו הלילה גם בשאר קוואסמה, מחמד קוואסמה ותאאר קוואסמה בניו של ערפאת קוואסמה העצור גם הוא מתאריך 14 יולי באשמה כי סייע לרוצחים להסתתר לאחר רצח הנערים.

גורמים פלסטינים בחברון מסרו ל-ynet כי החל משעות הלילה המאוחרות נכנסו כוחות גדולים מאוד של צבא לעיר. הכוחות התרכזו ליד האוניברסיטה האיסלאמית. במקום ישנם גם בולדוזרים ונשמעו פיצוצים גדולים. התושבים הורחקו מהמקום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עכשיו יש מנוחה שלימה לדמם של הקדושים
לעשות נקמה בגויים | 23-09-2014 14:09