לשכת בנט: ״ההכפשות האנונימיות הן חוצפה" - סרוגים
מבצע צוק איתן

לשכת בנט: ״ההכפשות האנונימיות הן חוצפה"

בלשכת בנט מגיבים בחריפות על טענותיו של השר יעלון לפיהם ביקורת השרים סייעה לחמאס "פעולותיו של השר בנט בצוק איתן בעיצומו של מחדל המנהרות, הצילו את תושבי נציב העשרה ונחל עוז"

לשכת בנט: ״ההכפשות האנונימיות הן חוצפה"
  התנהלות נכונה לחבר קבינט. בנט (פלאש90)

בלשכת השר בנט מגיבים בחריפות על האשמותיו של שר הבטחון משה יעלון כי התנהלותו של בנט סייעה לחמאס ביכולת העמידה שלו מול ישראל במבצע צוק איתן.

"״השר בנט גאה בפעולותיו שהובילו למבצע המנהרות והצילו חיי אדם. ההכפשות האנונימיות הן חוצפה" מסרו בלשכתו של השר לסרוגים, "פעולותיו של השר בנט בצוק איתן בעיצומו של מחדל המנהרות, הצילו את תושבי נציב העשרה ונחל עוז."

"במשך שבועות ארוכים, כאשר השר בנט דרש שוב ושוב לצאת לפעולה להריסת המנהרות, היו גורמים פוליטיים בטחוניים שעצרו את הפעולה וביטלו את האיום בזלזול, דבר שהותיר את יישובי הדרום חשופים לפיגוע טרור אסטרטגי. כך מצופה וכך ראוי שינהג חבר בקבינט הבטחוני של מדינת ישראל."

מול הדיווח כי הרמטכ"ל רא"ל משה יעלון הדיח משירות מילואים קצין בכיר שהדליף לבנט מידע סודי על המנהרות, אין התיחסות ישירה של הלשכה, ובמקומה הם אומרים את הדברים הבאים: "ההתעקשות של השר בנט להביא לפעולת המנהרות לא הגיעה אליו מאסטרולוגים, אלא מירידה לשטח, ומפגישות חוזרות ונשנות עם גורמי ביטחון, מודיעין ומומחים שונים. הצלת חיי אדם חשובה אפילו יותר מתדרוכים פוליטיים."

כדרכם, הוסיפו בלשכת בנט עקיצה כלפי יעלון "אנו מקווים כי בקרוב יפיקו את כל הלקחים סביב דחיית פעולת המנהרות והשלכותיה, והשר בנט יהיה הראשון שישמח לדון בכך. בכלל, אנו מתרשמים עמוקות מכך שרוח הלחימה שבה לפוליטיקאים מסויימים בשלהי ספטמבר.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט לא שקרן?
אבירן ביטון | 16-09-2014 14:57
למה בושה? הוא זכה לזה ביושר !!! שקרים ללא הפסקה !! הבנאדם שיחרר מחבלים !! הוא בעד להעניק אזרחות לערבים לעודד את כניסתם להייטק . איילת שקד מהמפלגה שלו בעד מדינה פלסטינית !!! אתם ירקתם לבוחרים שלכם ולכל עם ישראל בפנים ! אז מה אתם מצפים? אני עוד מופתע שיש כאלה ששוב יצביעו לכם הם עברו שטיפת מח קשה ! אבל נעשה את הכל כדאי להוכיח להם את הטעות ! לא נשקוט ולא ננוח עד שנעביר לכולם את האמת !! עדיף להצביע למרצ ולא לבנט כי מרצ אומרים את האמת לעומת בנט ! בנט הוא הכי מסוכן לעם היהודי ! תחשבו עכשיו שהוא מנסה להיות מתון אז תחשבו אם חס וחלילה הוא יגיע לדרגה יותר גבוהה?? אין הבדל בין ביבי לבנט רק שבנט חובש כיפה ומכפיש את תורת ישאל ועם ישראל !
2
קצת צניעות
שלומית | 16-09-2014 22:11
השר בנט - קצת צניעות לא תזיק תלמד מיעלון איש שקול וחכם עם רזומה עשיר וצנוע - אתה עם חשבון בנק עשיר- יבושם לך ! אבל זחיחות הדעת שלך הורגת. חוסר האמת למשל באמירה שהיינו 3 מנדטים ומה עם תקומה שהצטרפו אלינו למפדלהם בכלל שלשת המנדטים והרשימה של פרסומים תועמלניים ... ארוכה הרף לך מלהטיל בוץ בגדולים ממך יעלון גדול שבגדולים