פרל: תושבי גוש-עציון אינם סוג ב' - סרוגים

פרל: תושבי גוש-עציון אינם סוג ב'

במכתב חריף לשר התקשורת גלעד ארדן, זועם ראש מועצת גוש עציון על השביתה בדואר בגינה "עשרות אלפי תושבי בגוש עציון ממתינים למסמכים שנשלחו אליהם, החל מתשלומים עבור שירותים, תשובות רפואיות, ועד למוצרים שונים שנרכשו דרך האינטרנט"

פרל: תושבי גוש-עציון אינם סוג ב'
  עשרות אלפים מנותקים מהדואר (פלאש90)

בעקבות השבתת עובדי הדואר את שירותי דואר- נע,  אשר מאפשר קבלת ושליחת פרטי דואר ביישובים הקטנים בפריפריה וביו"ש, בהם אין סניף דואר ביישוב, כבר קרוב לשבועיים שתושבי גוש-עציון אינם מקבלים דואר.

השבתת הדואר -נע גורמת לא אחת לאיחור בתשלומים הנשלחים בדואר, אי קבלת מסמכים רפואיים הנדרשים לבדיקות וטיפולים, איחור בקבלת הזמנות לאירועים ועוד. בעקבות כך, שיגר ראש המועצה האזורית גוש-עציון, דודי פרל, מכתב חריף לשר התקשורת, גלעד ארדן ובו הוא תוקף אותו על התנהלותו בסכסוך המתמשך, אשר פוגע בעשרות אלפי משפחות ברחבי בארץ.

במכתבו ציין פרל: "למעלה מעשרה ימים עובדי הדואר משביתים את שירותי דואר נע, וכתוצאה מכך  עשרות אלפי תושבי בגוש עציון ממתינים למסמכים שנשלחו אליהם, החל מתשלומים עבור שירותים, תשובות רפואיות, ועד למוצרים שונים שנרכשו דרך האינטרנט".

עוד הוסיף פרל כי "יודע אני כי הנך מוקיר ומעריך את ההתיישבות ביו"ש בכלל, ואת גוש עציון בפרט, אך אני מבקש להביע את זעקתם של תושבי גוש עציון לאור השביתה בדואר ישראל".

בסיום מכתבו דרש פרל משר התקשורת שישים קץ לסכסוך המתמשך :"תושבי גוש-עציון אינם סוג ב', ואני מבקש שתפעל לפתרון מהיר בנדון כפי שהיה נעשה, לו היה מדובר בשביתת דואר בעיר תל-אביב" .

עם או בלי קשר, הגיב שר התקשורת גלעד ארדן, לשביתת עובדי הדואר כשכתב בדף הפייסבוק שלו: "לצערי, העיצומים בדואר ישראל והשבתת שרות "דואר נע", גורמים לפגיעה בתושבי הפריפריה. אני חושב שזו טעות אדירה להשבית את השירותים דווקא שם, דווקא בישובים המרוחקים ממרכז הארץ. אני לא מאמין שהצעד הזה באמת מסייע למאבקם של העובדים, ולבטח אינו מעורר אהדה בציבור.

הבטחתי לראשי הרשויות שאנחנו נעשה הכל כדי להביא לפתרון המשבר ואני משקיע שעות רבות כדי לפתור את הסכסוך בדואר ולהפסיק את הפגיעה בציבור. חשוב לומר; הצלחנו להגיע להבנות עם ועד עובדי הדואר לגבי שעות העבודה של הדוורים ועל הארכת שעות פתיחת הסניפים. הדבר יביא לשיפור השירות לאזרח ולקיצור התורים. לצערי, במאבק על תנאי ההעסקה, הכלים העומדים לרשותי מוגבלים, היות ומדובר בסכסוך עבודה מעורבת בו ההסתדרות מול משרד האוצר. "

"אני יכול להבין את מאבקם של עובדי הדואר הנלחמים על מקום עבודתם, אך אינני יכול להסכים לדרך הפעולה הנוכחית. אני מעריך שאנו נמצאים לקראת סיום המו"מ ושנוכל בקרוב לצאת לדרך חדשה, שתבריא את דואר ישראל ותשפר בצורה משמעותית את השירותים הניתנים לציבור", כתב ארדן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו