הרב דוד סתיו לחדשות סרוגים: "לא הציעו לי להתמודד בישראל ביתנו"

הרב דוד סתיו לחדשות סרוגים: "לא הציעו לי להתמודד בישראל ביתנו"

בשיחה ל'חדשות סרוגים מכחיש הרב דוד סתיו את הדיווחים לפיהם הוצע לו להתמודד על מקום ברשימת 'ישראל ביתנו'. "מאוד מעריך את ליברמן, אבל לא דיברנו על זה"

author-image
הרב סתיו: "לא הציעו לי להתמודד בישראל ביתנו"
  מכחיש. הרב דוד סתיו (צילום: פלאש 90)

רב היישוב שוהם וראש ארגון רבני צוהר, הרב דוד סתיו, מכחיש את הדיווחים לפיהם הוצע לו להתמודד על מקום ברשימת 'ישראל ביתנו' ואומר כי הוא "לא מכיר דבר כזה".

בשיחה ל'חדשות סרוגים' מבהיר הרב סתיו, שהיה מועמד למשרת הרב הראשי לישראל, כי הוא אישית מאוד מעריך את יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, אך השניים לא דיברו על הנושא. "אני כרגע משמש כרב היישוב שהם וראש ארגון רבני 'צהר'", אומר הרב סתיו. לדבריו: "יש לי מטרה אחת והיא להגדיל תורה, ואין לי כרגע תכניות אחרות".

כאמור, ביום רביעי הקרוב תעלה חוקת הבית היהודי להצבעה בוועידת המפלגה, אך נראה כי הנושא הזה אינו טורד את מנוחתו של הרב סתיו. "איני חבר באף מפלגה. ואף פעם לא הייתי חבר באף מפלגה", מבהיר הרב סתיו. "איני מכיר את החוקה לא לאורכה ולא לרוחבה. ואני מאחל לועידת הבית היהודי הצלחה, כמו שאני מאחל לכל מפלגה אחרת".

בבחירות האחרונות לרבנות הראשית לישראל, הצהירו חברי סיעת ישראל ביתנו, כי הם תומכים במועמדותו של הרב סתיו למשרת הרב הראשי.

בהודעת התמיכה שפורסמה בזמנו מטעם המפלגה, נכתב בין היתר: "מתוך אחריות לעתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית-דמוקרטית, מתוך אמונה כי הרבנות הראשית היא מוסד חשוב בשמירה על זהותה היהודית של המדינה ומתוך רצון לראות את הרבנות הראשית לישראל כגוף המשרת את אזרחי ישראל בנושאי דת ויהדות, אנו נפעל למען בחירתו של הרב דוד סתיו לרבה הראשי של ישראל. הרב דוד סתיו מגלם בחייו שילוב בין תורה לעבודה, בין שירות עם ישראל ללימוד וחיים על פי תורת ישראל. הוא עצמו שירת בצה"ל וילדיו אף הם משרתים בצה"ל ובשירות הלאומי. הוא ובני משפחתו עסוקים בחיי היום יום בקידומה של החברה הישראלית ובחיבור בין מגזריה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בעיניי ליברמן לא ל כך אמין
ניצה | 05-09-2014 8:19
היה מוכן לחלק חלקים מהמדינה לקנטונים. היה מוכן לקרוע את אום אל פאחם מהמדינה בצורה לא אחראית.
2
ישראל ביתנו???!!! מה פתאום!! אני רוצה לרוץ עם יש עתיד!!
דוד | 07-09-2014 9:09