תחזיקו חזק: 'הלו קיטי' היא לא חתולה - סרוגים

תחזיקו חזק: 'הלו קיטי' היא לא חתולה

מיתוס בן 40 שנה נשבר על ידי כריסטיאן יאנו, אוצר התערוכה של 'הלו קיטי' במוזיאון היפני הבינלאומי בלוס אנג'לס. מה היא כן? תלמידת כיתה ג' נצחית שמתגוררת מחוץ ללונדון

author-image
תחזיקו חזק: 'הלו קיטי' היא לא חתולה
  לא חתולה. הלו קיטי (צילום: שאטרסטוק)

סנריו (Sanrio) החברה היפנית שעומדת מאחורי מותג הילדים המצליח "הלו קיטי" חשפה היום (חמישי) כי הכוכבת של המותג הבינלאומי, היא לא בדיוק מה שחשבנו.

בריאיון ל'לוס אנג'לס טיימס' אמר כריסטיאן יאנו, אוצר התערוכה של 'הלו קיטי' במוזיאון היפני הבינלאומי בלוס אנג'לס, כי "הלו קיטי היא אדם אמיתי. היא לא חתול. היא דמות מצוירת של ילדה קטנה. היא מעולם לא צולמה רוכנת על ארבע, היא הולכת זקוף על שתי רגליים ומחזיקה בחתולת מחמד שנקראת 'צ'ארמי קיטי'". מה שעוד מגלה יאנו זה שקיטי היא תלמידת כיתה ג' נצחית שמתגוררת מחוץ ללונדון.

"ההצלחה של הלו קיטי נעוצה בעמימות של העיצוב. אפשר לתת לה גיטרה והיא תנגן, אפשר להציב אותה על במה והיא תתאים לכל אחת מהסיטואציות. האופי הזה הופך אותה לאטרקטיבית להרבה מאד אנשים", הסביר יאנו בריאיון.

כאמור, דמותה של 'הלו קיטי' הוצגה לראשונה לעולם ב-1974 אחרי שעוצבה על ידי האמן יוקו שימיצו. מאז ועד היום היא הוכרה כחתלתולה לבנה עם פפיון ורוד. הפופולאריות העצומה שצברה לעצמה ביפן ולאחר מכן בעולם הביאה לרווחים שנתיים של 7 מיליארד דולר, כל זאת מבלי שהחברה טורחת להשקיע כספים בפרסום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
????אז למה יש לה שפם
| 04-09-2014 21:42
2
הלו קיטי
אגם | 14-02-2018 7:53
את לא אמיתית שיכניסו אותך לכלא את מתחזה וכל הילדות משוגעות עליך