יו"ר העבודה יצחק הרצוג: "נאום ניצחון עגום של ראש הממשלה"
מבצע צוק איתן

יו"ר העבודה יצחק הרצוג: "נאום ניצחון עגום של ראש הממשלה"

יו"ר האופוזיציה מותח ביקורת על דבריו של ראש הממשלה נתניהו אמש וסבור כי "איבד את אמון הציבור הישראלי ובמיוחד את זה של תושבי הדרום ועוטף עזה"

הרצוג: "נאום ניצחון עגום של ראש הממשלה"
  יו"ר העבודה יצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)

מאז כניסתה לתוקף של הפסקת האש ביום שלישי בערב, נתון ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לביקורות בלתי פוסקות. המגמה הזאת נמשכת גם כעת לאחר דבריו של נתניהו במסיבת העיתונאים אמש (רביעי).

יו"ר מפלגת העבודה וראש האופוזיציה, יצחק (בוז'י) הרצוג, הגיב על דבריו של ראש הממשלה ואמר כי "ראינו נאום ניצחון עגום של ראש ממשלה שלא השכיל לנצל את הישגי צה"ל, ואיבד את אמון הציבור הישראלי ובמיוחד את זה של תושבי הדרום ועוטף עזה". לדברי הרצוג: "הצבא ניצח, אך הממשלה כשלה ונפעל על מנת להחליפה, להציג נחישות מדינית לצד שמירה על ביטחון ישראל וחתירה אמתית לשלום".

כאמור, 50 יום לאחר תחילת מבצע צוק איתן, ויממה לאחר כניסתה של הפסקת האש בין ישראל לחמאס, כינסו אמש (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבטחון, משה יעלון והרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ מסיבת עיתונאים כדי לדבר על המבצע ואולי גם להסביר את הפסקת האש ואת הדרך בה התקבלה.
בנאומו אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״יש הישג צבאי גדול והישג מדיני גדול למדינת ישראל. חמאס הוכה קשות ולא קיבל אף אחת מדרישותיו״
נתניהו הוסיף כי "החמאס לא ספג פגיעה כזו מאז הקמתו. גם פגיעה מדינית וגם פגיעה צבאית, חמאס מבודד מדינית. קיבלנו לגיטימציה בינלאומית לפעולה תקיפה נגד הטרור במשך 50 יום". נתניהו שיבח את העמידה של העורף והוסיף: "ננסה לקדם אפשרויות מדיניות חדשות שנוצרו בעקבות המלחמה בעזה בצורה אחראית ומפוכחת."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא משתווה לנתניהו
איציק | 28-08-2014 12:19
מצביע בנט,תומך בנתניהו. אין מה להשוות בין הרצוג לנתניהו. הרצוג במקסימום יכול להיות הרל"ש של ביבי. יש לו עוד הרבה הרבה מה ללמוד. הוא בכלל לא ראוי ולא מסוגל להיות ראש ממשלה.