חדשות

תושבי עזה חגגו: "הבסנו את האויב הציוני"

זמן קצר לאחר כניסתה של הפסקת האש לתוקף, יצאו אלפים בעזה לרחובות והכריזו על ניצחון חמאס. גם ראשי ארגון הטרור יצאו מהבונקרים והצהירו: "הבסנו את האויב הציוני". צפו בתמונות

(תושבי עזה חוגגים (צילומים: פלאש 90))
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו