חדשותתושבי עזה חגגו: "הבסנו את האויב הציוני"זמן קצר לאחר כניסתה של הפסקת האש לתוקף, יצאו אלפים בעזה לרחובות והכריזו על ניצחון חמאס. גם ראשי ארגון הטרור יצאו מהבונקרים והצהירו: "הבסנו את האויב הציוני". צפו בתמונותעמיחי רובין27.08.14תגובות (תושבי עזה חוגגים (צילומים: פלאש 90)). . . . . . . . . . סרוגים premiumהמהדורה המובחרת!הטבת השקה מיוחדת:במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0בהרשמה אני מסכימ/ה לתנאי השימוש באתר, וכן לקבלת דיוורים והצעות מאתר סרוגים חמאסעזהמבצע צוק איתן עקבו אחרינו גם ב - Google News הצטרפו אלינו