ברוך דיין האמת: הרוג שני מנפילת הפצמ"ר בנירים - סרוגים

ברוך דיין האמת: הרוג שני מנפילת הפצמ"ר בנירים

מת מפצעיו אחד מהפצועים שנפגעו הערב בנירים מפצצת מרגמה שירו מחבלים שעה לפני כניסת הפסקת האש לתוקף. בכך עלה מספר ההרוגים במבצע צוק איתן ל-70

author-image
ברוך דיין האמת: הרוג שני מנפילת הפצמ"ר בנירים
  הפצועים מפונים לבית החולים (פלאש90)

הרוג נוסף מירי הפצמ"ר בנירים הערב (ג').

בסמוך לשעה 18:00, כשעה לפני כניסתה של הפסקת האש לתוקף, ירו מחבלים פצצות מרגמה לעבר ישובי מועצות אשכול ושער הנגב שבעוטף עזה, ולעבר אשקלון, אשדוד, קרית מלאכי, וישובי מועצות באר טוביה, מרחבים, שפיר.

מהירי נפגעו באורח קשה שלושה בני אדם, אחד מהם באורח אנוש, והוא נפטר זמן קצר לאחר מכן. שני הפצועים האחרים פונו במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, וסמוך לשעה 23:00 בלילה נפטר פצוע שני מפצעיו.

בכך עלה מספר ההרוגים במבצע צוק איתן ל-70 בסך הכל: 64 חיילים, 5 אזרחים ישראלים ואזרח זר מתאילנד. הי"ד.

בשעות האחרונות נשמר השקט בעוטף עזה, אחרי שהירי נמשך גם לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. בסך הכל נורו לעבר ישראל מעל ל-100 טילים, רקטות ופצצות מרגמה מחצות של יום אתמול ועד השעה 21:00 בערב.

במערכת הפוליטית תוקפים במילים קשות את הפסקת האש, חברת הכנסת אורית סטרוק מהבית היהודי כתבה בדף הפייסבוק שלה: "ההחלטה על הפסקת האש משקפת זלזול בחיי חיילינו שנפלו במערכה, ובחיי תושבי הדרום". סטרוק הוסיפה "האופן בו התקבלה ההחלטה משקף זלזול בדמוקרטיה הישראלית." כשהיא מכוונת לאי קיום הצבעה בנושא בקבינט המדיני בטחוני. ההתקפה הקשה על ראש הממשלה נתניהו מצד חברה בקואליציה. כזכור על התבטאויות כאלה פיטר נתניהו את סגן שר הבטחון דני דנון מתפקידו.

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט החבר בקבינט, עדיין שותק, כנראה נזהר מלמתוח ביקורת על ראש הממשלה שתביא לפיטוריו. בלשכתו אמרו לחדשות סרוגים כי הוא החליט בינתיים לא לצאת לתקשורת, וכשהוא ישנה את דעתו, נדע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
סגירת מעגל מעוותת
פנינה | 26-08-2014 23:34
החמאס ארגן וביצע את חטיפת שלושת הנערים והרצח שלהם, ובסופו של יום אנו מתכוונים לשאת ולתת עם אותו ארגון עמלקי על סעיפים מסעיפים שונים. זוהי פגיעה אנושה בכל אדם ששואף לחיים ישרים של צדק. הבוז לכם!!
2
נו, זה
| 27-08-2014 0:03