חיים ילין: "ממשלת ישראל מתבקשת להתעורר, להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות"

חיים ילין: "ממשלת ישראל מתבקשת להתעורר, להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות"

ראש המועצה האיזורית אשכול, חיים ילין, מגיב לירי הבלתי פוסק על יישובי המועצה שבראשותו. "פירוז הרצועה נמשך בריקון המחסנים של החמאס באמצעות ירי על חבל אשכול"

author-image
ילין: "ממשלת ישראל מתבקשת להתעורר"
  בית שחטף פגיעה ישירה באשקלון (פלאש90)

ראש המועצה האיזורית אשכול, חיים ילין, התייחס היום (שלישי) לירי המאסיבי לעבר יישובי המועצה שבראשותו. לדבריו: "בחצי שעה האחרונה התפוצצו 24 טילים באשכול. מאז תחילת ההסלמה נפלו באשכול מעל 1300 טילים. מבצע "צוק איתן" הסתיים ומלחמת ההתשה נמשכת".

עוד הוסיף ילין: "פירוז הרצועה נמשך בריקון המחסנים של החמאס באמצעות ירי מאסיבי על מועצת אשכול. ממשלת ישראל מתבקשת להתעורר, להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות. הנהגת החמאס בבונקרים ואתם בירושלים. אתם מוזמנים להגיע לקבל החלטות באשכול ולקיים ישיבות באחד מישובי הגדר באשכול. אני בטוח שההחלטות שתקבלו יהיו נכונות, מהירות ומחוברות למציאות".

בתוך כך, פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים והירי מרצועת עזה לעבר ישראל נמשך כל העת ומהבוקר נורו מעל ל-50 טילים. ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני התייחס הבוקר (שלישי) לפגיעת הרקטה בעיר, שגרמה לנזק כבד לבית מגורים ול-21 פצועים קל. בריאיון לגלי צה"ל אמר שמעוני: "ממש סמוך, שלושה מטרים מהבית, בקיר הבית, יש תחנת הסעה לתלמידים, וכל בוקר מתרכזים פה למעלה מ-200 ילדים שאמורים לפתוח את שנת הלימודים".

"אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו פה 200 ילדים". בהמשך לדבריו מאתמול הוסיף שמעוני: "זה רק מחזק את דעתי היום – לא יהיו פה לימודים", הוסיף ראש עיריית אשקלון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גם החמאס קלט שילין הוא החוליה החלשה
עודד | 26-08-2014 15:08
מי שמילל ומבכיין יותר גם מחליש את העם ובנוסף , חוטף יותר!