הממשלה אישרה גיוס 10,000 חיילים בצו 8 - סרוגים

הממשלה אישרה גיוס 10,000 חיילים בצו 8

הפסקת האש בין ישראל והחמאס קרסה, צה"ל נערך להמשך מבצע צוק איתן והממשלה אישרה את גיוסם של עוד 10,000 חיילי מילואים נוספים בצו 8. ואלה נוספים לעשרות אלפי החיילים שכבר גויסו

author-image
הממשלה אישרה גיוס 10,000 חיילים בצו 8
  חיילים מילואים בעוטף עזה (פלאש90)

הפסקת האש בין ישראל ובין החמאס קרסה שלשום במטחים כבדים של רקטות לעבר עוטף עזה, הנגב וגוש דן.

בצה"ל נערכים לקראת חידוש הלחימה, הכוללת גם אפשרות של כניסה קרקעית נוספת לתוך שטח רצועת עזה. שר הבטחון משה יעלון החליט בהתייעצות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לגייס עד 10,000 חיילי מילואים בצו 8.

ההחלטה אושרה במשאל טלפוני בין השרים. במסמך המסביר את הבקשה נאמר כי הסיבה לגיוס היא בעקבות התמשכות מבצע 'צוק איתן' וקריסתה של הפסקת האש. ההחלטה מתקבלת רטרואקטיבית, משום שבשל הנסיבות לא היה ניתן לקבל את אישור הממשלה טרם החלטת השר.

בנוסף אושר גיוסם של 16,000 חיילי מילואים שגויסו בצו 8 בגל השני של גיוס המילואים כדי להחליף 32,000 חיילי מילואים שגויסו בגל הראשון. בכך יגיע היקף גיוס המילואים של צה"ל לכדי 58,000 חיילים.

אתמול שיגרו מחבלים 168 רקטות לעבר שטח ישראל. מוקדם יותר היום פרסמנו בחדשות סרוגים כי צה"ל בשיתוף השב"כ חיסל במהלך הלילה שני מפקדי טרור בכירים בזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, ראאד עטאר ומחמד אבו שמאללה, אשר שהו במבנה ברפיח. השניים הם מפקדי חטיבות רפיח ודרום הרצועה ואחראים בין השאר על חטיפת גלעד שליט ועל ניהול הקרבות במבצע 'צוק איתן' באזור רפיח וחאן יונס. יחד עם מוחמד דף שלמרות שאין אישור רשמי, כנראה חוסל גם הוא, מדובר במכה אנושה לשדרת הפיקוד הצבאי של החמאס.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הרבה תפילה להנצל
| 21-08-2014 16:17
צריך הרבה סיוע משמים והרבה תפילה להנצל מהערוות דבר שיש בדורנו שזה כל העיתונים מחשב ואינטרנט וכו’ וגברים לרחוק מנשים מאוד מאוד.. ונשים מגברים מאוד מאוד כמו שכתוב בשולחן ערוך שלא תגיעו לחטאים איתם.. נשים: חייבות ללכת בצניעות (בגדים רחבים וארוכים שמכסים את הכל כולל שרוולים ארוכים בידיים וחצאית עד הקרסול רחבה וצווארון בחולצה שלא יראו שום איבר חוץ מהפנים וכף היד) ונשואות אך ורק עם כיסוי ראש של מטפחת שמכסה את כל השערות! ולא ח”ו פאה נוכרית שמחטיאה את הרבים. לטבול כדין. גברים: שמירת עיניים, שמירת הברית, ולימוד תורה, לטבול כדין. כולם: לשמור לאכול רק כשרות מהודרת של בד”צ מהודר ורק בשר חלק וחלב ישראל בלבד!! רק כך לא יראה בנו ערוות דבר ואז לא שב השם מאחורינו ונביא הגאולה האישית והכללית ברחמים מרובים ואם נראה בנו ערוות דבר בר מינן, אז יש רשות למשחית לפגוע בעם ישראל ולהשחית ולעשות אפילו שואה לעם ישראל חס ושלום על אוייבי ישראל!! עכשיו בשעת מלחמה: כולנו חייבים לשוב בתשובה שלימה ולהחליט ששמים סוף למשחקים של השטן בנו שמוכר לנו, הנאות דמיוניות זמניות של תאוות ריקניות, שמרגישים צורך לעוד ועוד… והשם לא תמלא ולא תשבע, ואחרי זה משלמים עליהם ביסורים קשים מנשוא וצער שלא יתואר במיודח אם לא זכינו לעשות תשובה עליהם ולתקנם.. רק בתורה ומצוות ומעשים טובים הנפש מרגישה את אורו של השם יתברך וככל שנהיית יותר זכה והקליפות יורדות ממנה מעשיית מצוות והמנעות מלחטוא ולעבור עבירה (עבירה נקראית עבירה כי היא מעבירה מהקדושה לטומאה אור רוחני של קדושה) נהנים יותר ויותר מהקדושה.. הסטייפלר הקדוש: מבטיח בספרו שהמלחמה קשה רק בהתחלה עם יצר הרע ושמתרגלים כבר לחיים החדשים של הקדושה, המלחמה עם היצר הרע נהיית קלה יותר ויותר, עד שמגיעים לאתה תמשול בו… "רק ההתחלה קשה" ולכן אל תתיאשו ותחליטו עכשיו שאתם חוזרים בתשובה והמלחמה היא יום יומית! זכרו שאין ייאוש בעולם קמים ועושים תשובה לא משנה כמה פעמים כבר נפלנו, וכל עוד קמים ונזהרים מלעשות עבירות, השם יתברך ישמח בנו כצדיקים גמורים!!
2
מה הביאור
| 21-08-2014 17:01
מה צריכים אנו לכוון בברכת המינים, ומה הביאור ב "וכל המינים כרגע יאבדו", מי הם הנכללים בגדר מינים. עוד אשאל את אשר על לבי, החופשיים הציונים-הכופרים בד' ובתורתו של ימינו באיזה גדר הם? ביאור הברכה מבואר במפרשים: כי וכל המינים כרגע יאבדו הכונה היא על אלו הכופרים בהשי"ת. והדבר ידוע את אשר מרן זי"ע זעק והתריע פעמים רבות כי בברכת "ולמלשינים" נכללים הציונים, כפי שכותב במר לבבו (ויוא"מ סי' קפב) בזה"ל, היכא שהמדובר הוא ממינים ואפיקורסים מפורסמים וגם מסיתים ומדיחים שמעבירים מאות אלפים ורבבות מישראל מהתורה הקדושה וממלאים כל העולם במינות ואפיקורסות רחמנא ליצלן וכו', עליהם לא נאמר בשום מקום ללמד עליהם זכות. אף בתפלה בלחש בינו לבין קונו, שהרי אדרבה תקנו חכמינו ז"ל ברכות כח: ברכת ולמלשינים בשבילם!! עכל"ק וחוזר על הדברים בספרו על הגאולה סימן ס"ח בזה"ל: וזה וודאי "שהציונים" והמינים של זמנינו מסיתים את ישראל לשוב מאחרי ד' הרבה יותר מאפיקורסים בימי ר' גמליאל –שעליהם נתקן ברכת המינים – ע"כ. וכאשר אנו מתפללים ברכת ולמלשינים אנו מכוונים עליהם בכלליות כי כל אלו שהם בגדר מינים יאבדו מהר מהר מהר.