דיווח: חברי מפלגת בל"ד - חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ובאסל גטאס - ביקרו בקטאר

דיווח: חברי מפלגת בל"ד - חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ובאסל גטאס - ביקרו בקטאר

על פי דיווחים, חברי התנועה נפגשו עם עזמי בשארה שנמלט מישראל. השלושה הופיעו בין היתר ברשת אל ג'זירה הקטארית במהלך סיורם. ח"כ קריב: "קטאר מחזיקה בשלושה מנדטים בכנסת ישראל"

author-image
דיווח: חברי מפלגת בל"ד ביקרו בקטאר
  חנין זועבי וג'מאל זחאלקה. ביקרו בקאטר (צילום: פלאש 90)

שלושת חברי הכנסת מטעם סיעת בל"ד, חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ובאסל גטאס ביקרו בימים האחרונים בקטאר, כך דווח בחדשות 2.

על פי הדיווח, השלושה נפגשו עם מייסד מפלגתם, חבר הכנסת לשעבר, עזמי בשארה, שכזכור נמלט מישראל לפני כשבע שנים, בכדי להימלט מההעמדה לדין באשמת בגידה. בהודעה מטעם המפלגה נאמר כי מטרת הנסיעה הייתה תקשורתית ובמהלכה השלושה הופיעו בין היתר ברשת אל ג'זירה הקטארית.

בסוף השבוע שעבר דווח כי קטאר החליטה להגדיל את סיוע החירום שלה לרצועת עזה ב-13 מיליון דולר ולהעמידו על 23 מיליון דולר בסך הכל. הכספים מחולקים על ידי גוף הנקרא 'הועדה הקטארית לשיקום עזה' עבור בתים של ערביי עזה שנפגעו מתקיפות צה"ל במבצע 'צוק איתן'.

ח"כ יפעת קריב (יש עתיד) התייחסה לדיווח ואמרה: "קטאר מחזיקה בשלושה מנדטים של טרור בכנסת ישראל. מבצע 'צוק איתן' טרם הסתיים, השקט לתושבי מדינת ישראל טרם הגיע, אזרחי עזה מנסים לשקם את ההרס שחמאס הטיל עליהם ובמקום להישאר בארץ ולסייע, חברי מפלגת בל"ד בוחרים לטוס לקטאר, מדינה שמזרימה כסף למערכת משומנת של טרור ואימה ולהיפגש עם הבוגד עזמי בשארה היועץ הבכיר לממשל הקטארי ויו"ר דה-פקטו של מפלגת בל"ד". בדבריה, דרשה קריב להסיר את חסינותם של חברי הכנסת של בל"ד ולהוציאם מחוץ לחוק: "עם תחילת המבצע פניתי ליועץ המשפטי לממשלה וליו"ר הכנסת בדרישה לבדוק את הקשר בין מפלגת בל"ד, קטאר ועזמי בשארה, אין ספק שהקשר הוכח. אני קוראת לבחון במיידי האם יש בכך מספיק על מנת להסיר את חסינותם והוצאתם מחוץ לחוק לאלתר. זועבי, זחאלקה וגטאס מנצלים את החסינות הישראלית ונהנים בפועל מחסינות קטארית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להוציא אותם אל מחוץ החוק,זה לא עניין של ימין ושמאל
| 17-08-2014 22:44
אא"כ שמאל זה שם מכובס לבוגדנות.וזה לא.