ירי בכותל: שוטר ירה לעבר חרדית מנשות השאלים שהתנהגה באופן חשוד

ירי בכותל: שוטר ירה לעבר חרדית מנשות השאלים שהתנהגה באופן חשוד

אישה חשודה עטופה בבגדים ושמיכות התקרבה לשוטר ברחבת הכותל, היא התעלמה מקריאתו לעצור, וגם אחרי שירה באוויר לא הגיבה. לבסוף ירה השוטר ברגלה ונעצרה. אין נפגעים נוספים באירוע

ירי בכותל: שוטר ירה לעבר חרדית מנשות השאלים
  (אילוסטרציה פלאש90)

חרדית מכת השאלים גרמה היום לאירוע ירי ברחבת הכותל המערבי.

לכניסה לכותל הגיעה בשעות הערב אישה מכוסה בבגדים שחורים ושמיכות, באופן שלא איפשר את זיהויה. היא התקדמה לעבר השוטר המוצב בשער הכניסה לרחבת הכותל הבצורה מחשידה. השוטר קרא לה לעצור ומשזו שלא נענתה לקריאותיו והמשיכה להתקדם לכיוונו, ירה ירייה באוויר.

לאחר שלא תקשרה איתו והמשיכה לכיוונו ביצע המשיך בנוהל מעצר חשוד וירי לכיוון רגלי החשודה ופגע ברגלה.

החשודה נפגעה ונעצרה, השוטרים השתלטו עליה ובבדיקה הוברר כי לא מדובר בערבייה אל באישה יהודיה חרדית קיצונית מכת השאלים. היא פונתה על ידי ניידת של מד"א לבית החולים שערי צדק לטיפול.

בשלב זה לא ברור מדוע לא נענתה האישה לקריאות השוטר לעצור. חוץ מהעצורה אין נפגעים באירוע, והמצב חזר לשגרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ממש מטומטמים
| 30-07-2014 21:49
חסרי שכל לגמרי ,יכול להיות שהם אכלו חזיר בהכשר הבד"צ וזה גרם לטימטומם??
2
מצוין. אולי יפסיקו הנשים המטומטמות האלו את השיגעון הזה.
משה פרלמן | 31-07-2014 0:31
3
שבת שומרת עלינו
שבת | 31-07-2014 12:44
שבת היא:ברית בנינו לבין מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא.שבת שומרת עלינו. ,,ושמרו בני ישראל את השבת לעשות את השבת לדורותם ברית עולם:ביני ובין בני ישראל אות היא לעולם"(חומש שמות לא,פסוקים-טז-יז),,ויאמר ה', אל-משה לאמור. ואתה דבר אל-בני ישראל, לאמור, אך את-שבתותיי,תשמורו:כי אות היא ביני וביניכם,לדורותיכם--לדעת,כי אני ה' מקדשכם.ושמרתם, את-השבת,כי קודש היא, לכם"(חומש שמות פרק לא,יג)השבת היא ברית ביננו לבין ה'.כשאנו מפרים את הברית,אז אנו יותר לא בני ברית עם ה'.ואז השמירה מעלינו מסתלקת,וממילא אויבינו יכולים,תנחשו לבד את ההמשך.כשיהודי חוטא הוא פוגע בכל עם ישראל. משל למה הדבר דומה:לספינה ששטה בים,והנה איש אחד החליט לקדוח חור בתאו בקרקעית הספינה,נגשים אליו חבריו ואומרים לו,מה אתה עושה? אתה תטביע את כולנו. והוא משיב להם,מה אכפת לכם?אני קודח חור בתא שלי. ואמרו רבותינו:אם שומרים כל ישראל שני שבתות מיד נגאלים. ומי שלא לומד תורה(מקרא,הלכות,תורה שבכתב ותורה שבעל פה),כי הוא אומר אם אני ידע,אני יצטרך לקיים,עכשיו שאני לא יודע,אני לא צריך לקיים,יקבל עונש כפול,גם על זה שלא למד,וגם על זה שעבר על ציווי התורה. וה' אוהב כל יהודי ויהודיה באשר הם.וה' ברא אותם,אף על פי,שידע,שבני אדם רבים לא יעשו את רצונו.כל אחד אחר במקום ה',היה בורא נבראים,שיבחו אותו,וישרתו אותו,וה' לא כן,ברא ה' נבראים,שידע שלא יעשו רצונו,אין כה' מלכנו. :-) השלבים לחזרה בתשובה: 1)חרטא(להתחרט על כל מעשינו הרעים שעשינו,כל דבר שהוא נגד ה',נקרא רע) 2)עזיבת החטא(להפסיק לעשות מעשים רעים) 3)בקשת סליחה מהקדוש ברוך הוא(וידוי) 4)שיקבל על עצמו,שלא יעבור עוד על החטאים שעשה,ועל כל שאר הדברים שהם נגד רצון ה'. :-)