לפיד: "מוחמד דף מתחת לעזה ושם הוא יישאר" - סרוגים

לפיד: "מוחמד דף מתחת לעזה ושם הוא יישאר"

שר האוצר התייחס להצהרתו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס לפיה לא תהיה הפסקת אש עד להסרת המצור על עזה ויציאת הכוחות הישראלים. "מוחמד דף בן מוות"

לפיד: "מוחמד דף מתחת לעזה ושם הוא יישאר"
  מוחמד דף הוא בן מוות. לפיד (פלאש90)

אמש (שלישי) נשא מוחמד דף, המשמש כראש הזרוע הצבאית של חמאס, הצהרה לפיה לא תהיה הפסקת אש עד אשר יוסר המצור מעל עזה, ייפתחו המעברים וכוחות הצבא יצאו מעזה.

הצהרתו של דף זכתה להתייחסות רבה לא רק בגלל תוכנה, אלא בעיקר כי זאת הצהרתו הראשונה מאז מבצע עמוד ענן.

להצהרתו של מוחמד דף, שעל פי ההערכות ירד למחתרת עם תחילת מבצע 'עמוד ענן', התייחס היום (רביעי) שר האוצר (יש עתיד) וחבר הקבינט מדיני-בטחוני, יאיר לפיד. לדבריו: "מוחמד דף נשמע כמו שר ההסברה של סדאם חוסיין שהמשיך לטעון שעיראק מביסה את ארה"ב ואחר כך נעלם". עוד הוסיף לפיד כי "מוחמד דף מסתתר מתחת לעזה ושם הוא יישאר, כי הוא בן מוות". לדברי לפיד: "הוא יודע שבמוקדם או במאוחר אנחנו נמצא אותו ונהרוג אותו".

מוקדם יותר היום דווח בעיתון 'ישראל היום' כי באחד הדיונים בקבינט דרש לפיד לחסל את ראשי החמאס, חאלד משעל ואיסמעיל הנייה, אך הצעתו נתקלה בסירובו של ראש הממשלה, נתניהו, שהתנגד למהלך. אמש פרסם החמאס סרטון בו נראית החוליה שחדרה לאזור נחל עוז וניסתה לחטוף חיילים ששמרו בעמדה. בסרטון נראים החיילים מנסים לחטוף חייל שמתנגד, ולבסוף הם מכים אותו ויורים בו לפני שהם נמלטים בחזרה לעזה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו