30 אלף איש בהלוויית החייל הבודד מקס שטיינברג הי"ד
מבצע צוק איתן

30 אלף איש בהלוויית החייל הבודד מקס שטיינברג הי"ד

החייל מקס שטיינברג שעלה לארץ כחייל בודד, זוכה בשעות אלה להלוויית ענק. על-פי הערכת המשטרה, משתתפים בהלוויתו של שטיינברג הי"ד יותר מ-30,000 בני אדם

30 אלף איש בהלוויית החייל מקס שטיינברג
  הלוויה. בעיגול: החייל מקס שטיינברג (צילום: פלאש 90 ומתוך ynet)

עם ישראל בתפארתו: החייל מקס שטיינברג, ילד לוס אנג'לס שעלה לארץ כחייל בודד, זוכה בשעות אלה להלוויית ענק. על-פי הערכת המשטרה, משתתפים בהלוויתו של שטיינברג הי"ד יותר מ-30,000 בני אדם.

ההתגייסות ההמונית מתרחשת יממה לאחר מסע ההלוויה של החייל הבודד שון כרמלי הי"ד, שבה השתתפו יותר מ-20 אלף בני אדם. שטיינברג נהרג באסון הנגמ"ש ביום ראשון לפנות בוקר והלווייתו נערכת בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

שטיינברג עלה ארצה לאחר שהשתתף בפרויקט "תגלית" והתאהב בישראל. כששב לארץ, בחר להתנדב בצה"ל והתגייס לחטיבת גולני. אביו, סטיוארט סיפר כי הוא "הוא הקדיש את כל כולו לשרת את מדינת ישראל". לדבריו, "הוא היה ממוקד וידע בדיוק מה המשימה. הוא התקשר אליי בשבת, רגע לפני כניסתו לעזה ושעות ספורות לפני מותו. הוא וכמה חיילים נפצעו בעזה ושבו לישראל לטיפול. הוא אמר לי שהוא חוזר לעזה להילחם ולהיות עם חבריו".

1.jpg_wa

הלווית החייל מקס שטיינברג הי"ד (צילום: גיל יוחנן)

ברשתות החברתיות פורסמו ביממה האחרונה הודעות המבקשות לקחת חלק בהלווייתו של החייל הבודד. באחת ההודעות נכתב: "הלווייתו של החייל הבודד מקס שטיינברג מלוס אנג'לס תתקיים בשעה 11:00 בהר הרצל. אין לו בכלל משפחה בישראל. תעבירו קריאה בכל הקבוצות שיגיעו כמה שיותר אנשים להלוויה. בואו בהמוניכם לחלוק לו כבוד אחרון".

עשרות האלפים בהר הרצל (הלל מאיר, תצפית)

תמונה1 תמונה2 תמונה3

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אין על עם ישראל
מיכל | 23-07-2014 12:16
עושים רצון אביהם שבשמיים.
2
א-ח-ד-ו-ת
| 23-07-2014 14:10
חברי הכנסת "החרדים" צריכים ע"פ תורתינו הקדושה לעשות מיד חוק שאוסר "מצעדי תועבה" באשדוד, תל אביב, חיפה, וירושלים, וכו' אפילו אם הוא לא יוסכם משאר חברי כנסת החילונים, אבל לפחות לא יחשבו אותנו בשמיים לטומאה הנוראה הזו בפלטר של מלך מלכי המלכים הקב"ה. ככתוב בתורה "כי הוא הנותן לך כח לעשות חייל", אבינו מלכנו נקום נקמת דם עבדיך השפוך, אבינו מלכנו פתח שערי שמים לתפילתנו. ולאחיינו החרדים הלטאים: השחתת הזקן וגידול הבלורית ופיאות מאחורי האוזניים יש בזה כמה איסורים חמורים ביותר עיין באורחות יושר של ר' חיים שליט"א, חזו"א וח"ח.... ממש ויחזק ד' את לב פרעה. אני מזועזעת! תגידו לי מה עם הדרת נשים בצה"ל: אני בכלל לא מבינה, למה לא מרשים להם-לחיילות, להיכנס לעזה, איפה "ההדרת נשים" - איך זה שרק חיילים נכנסים ונהרגים, איפא החיילות החזקות הפרוצות של צה"ל.... כך מתנהגים בעת צרה בזמן שיהודים בסכנה? אין שנאה כמו שנאה עצמית!! זה פוגע בכל העם הישראלי. "עת צרה היא ליעקב" וככה אתם מתנהגים נגד נשי הצה"ל? בכלל לא מבינה למה לא מרשים להם (לחיילות) להיכנס לעזה, היכן אבירי הצדק היכן מגיני הנשים למיניהם למה כעת כולם שותקים???????????? בבקשה, תנו מיד לחיילות החזקות של ישראל להיכנס לעזה להראות "צבא שוויוני אמיתי" במדינת ישראל. פשוט כך מתנהגים שונאי ישראל. ///"צה"ל = צרעת היא לישראל" --------------- תודה רבה לבורא עולם על הניסים, כולנו קוראים תהלים. שבעזרת השם ית' שמו, רק יגמר הכל בבשורות טובות.
3
נס גדול עשה לנו ה' ברוך הוא
חיזקיהו | 23-07-2014 15:24
1. כתב גיא אלוני. טיפה ארוך, אבל שווה לקרוא. פוקח עיניים ברמות מטורפות. ניתוח מצב: מדינת ישראל עמדה בפני סכנה קיומית לראשונה מאז מלחמת השחרור. שלושת הנערים במותם הצילו את מדינת ישראל. עשרות מנהרות התקפיות שמסתיימות בתוך ערי הדרום אינן מנהרות טרור, הן תשתית כיבוש קרקעי. אם לא היינו מפתיעים את עצמנו בתגובה החריפה לחטיפת הנערים , החמאס בתזמון המתאים לו היה מזרים אלפים דרך המנהרות לכיבוש ערים ומוצבים צבאיים, אלפים רבים של חיילים שמחופשים לחיילי צה״ל, הורגים , כובשים וחוטפים כאשר אין לצה״ל זמן להתארגן. במקביל יורים מטחים של מאות ואלפי טילים למרכז ומשתקים את יכולת ההתארגנות נגד הפלישה. למה חיכו ? אולי ליום גשום, וכנראה להתאוששות החיזבאללה כדי לתאם מתקפה משולבת מצפון של טילים... ואולי גם מנהרות שנחפרו לערי הצפון... בישראל במצב כזה ייתכנו עשרות אלפי הרוגים, שיתוק מערכות ובניית הגנות ברמת השכונה והרחוב. זאת בהנחה שערביי יו״ש וחלק מערביי ישראל לא מצטרפים למערכה. כמובן שהתקפות נגד של חיל האוויר לא יעזרו כשכולם מחופרים מתחת לאדמה וצוחקים כל הדרך לירושלים. במקרה הטוב היו נכנסים כוחות בינלאומיים לפרז את המדינה , הנשק הגרעיני וכל חלום המדינה היהודית היה מתפורר לעוד אלף שנים. ניצלנו בזכות שני דברים שהם לא האמינו שיקרו כי גם אנחנו לא האמנו ...לא האמינו שחטיפת הנערים תאחד את העם באופן שיוביל לפעילות התקפית, החזרת האסירים לכלא ומוכנות לכניסה קרקעית לקן הצרעות שבנו. ולא האמינו שכיפת הברזל עובדת. במלים אחרות כולנו מימין ומשמאל זלזלנו ברטוריקה האיסלמו-פסיכופתית שקוראת לכבוש את ירושלים, התעלמנו מהנחישות של הפסיכופתים שבעירק ובסוריה ולא רצינו להבין שהם בנו מערכת צבאית חכמה, חזקה ולמעשה מושלמת וכמעט חסרת טעויות לריסוק מדינת ישראל. ראינו כולנו כיצד יוצאים עשרה לוחמים ממנהרה בדקות ספורות. מה מונע ממאתיים לוחמים לצאת ביום פקודה ממנהרה אחת, ולאלפים רבים מכל המנהרות יחד, כולל מאות חיילי קומנדו שנוחתים במקביל בחופים וטילים שנוחתים במרכז? האמת שאם לא היו עכשיו עשרות אלפי חיילים בדרום, דבר לא יכול היה למנוע את הצעד הבא במימוש החלום האמסלמי להשמדת הישות הציונית וצעידה לירושלים. איל, נפתלי וגיל-עד - במותכם הצלתם לנו את המדינה , את החירות ואת החיים. דני גולד, מפתח כיפת ברזל - שתזכה לחיים ארוכים ולכל החיילים - אוהבים ומחבקים אתכם עד בלי די. אזרו עוז וגבורה! כל העם היהודי , העולם כולו, ויותר מכולם רוב מדינות ערב והמוסלמים השפויים מתפללים לריסוק המטורפים. כן, גם אבו מאזן. בזכות הנערים תפסנו אותם עם המכנסיים למטה, בזמן ובתנאים שלא מתאימים להם. המדינה ניצלה ועכשיו הזמן לבוא חשבון עם הרוצחים, עד האחרון שבהם. ומילה אחת לאזרחים בעורף - אתם שומעים אזעקה, הכנסו לממ״ד וחייכו. שומעים ״בומים״ - תצחקו . הרעשים האלו הם צרחות התסכול של הפסיכופתים בעזה על תכנית גאונית לריסוק ישראל שנחשפה בטרם עת. כל נזק שקורה לנו כעת הוא כאין וכאפס לעומת מה שתוכנן.