מבצע צוק איתן: שני חיילים נהרגו במהלך הפעילות בעזה
מבצע צוק איתן

מבצע צוק איתן: שני חיילים נהרגו במהלך הפעילות בעזה

סמל אדר ברסנו, בן 20 מנהריה, ורב-סרן (במיל') אמוץ גרינברג נהרגו במהלך השבת בעת התקלות עם מחבלים שחדרו לשטח ישראל. 11 חיילים נפצעו (חדשות סרוגים)

שני חיילים נהרגו בהיתקלות עם מחבלים בעזה
  אדר ברסנו ואמוץ גרינברג הי"ד על רקע פעילות צה"ל (פלאש 90 ודו"צ)

הרוגים נוספים במבצע הקרקעי של צה"ל בעזה: סמל אדר ברסנו, בן 20 מנהריה, ורב-סרן (במיל') אמוץ גרינברג נהרגו במהלך השבת בעת התקלות עם מחבלים שחדרו לשטח ישראל.

לאחר מותו, הועלה סמל ברסנו מדרגת רב"ט לדרגת סמל.

במהלך הפעילות, נפצעו היום 11 חיילים: שני קציני צה"ל נפצעו באורח קשה ושלושה קצינים וחייל אחד נפצעו באורח בינוני.

מתחקיר ראשוני של אירוע החדירה עולה כי תשעה מחבלים חמושים חדרו מהאדמה לישראל, אך איש לא הצליח לזהות אותם. המחבלים הסתובבו סמוך לקיבוץ בארי, התגלו במקרה וניצלו את ההזדמנות לפתוח באז לעבר לוחמי צה"ל.

המחבלים הטילו רימוני יד לעבר כוח צה"ל שהגיע למקום, וקיימו חילופי אש במסגרתם נהרג גם אחר המחבלים. חבריו הצליחו לפגוע בעמדה של צה"ל ולאחר מכן חצו את הגבול בחזרה לעזה. לפי ההערכות, ההיתקלות בה נהרגו שני החיילים, מנעה פיגוע גדול יותר אותו תכננו המחבלים לבצע.

הלווייתו של סמל אדר ברסנו תתקיים מחר (א) בשעה 17:00 תצא מבית המשפחה ברחוב העלייה 15 בנהריה ותימשך לבית העלמין הצבאי בנהריה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מרן שליט"א מרח' חזון איש 5 ב"ב, אמר לנו ...
| 19-07-2014 22:34
פעם ראשונה שמרן שליט"א מרח' חזון איש 5 ב"ב, אמר לנו לחזק הצניעות אצל נשי החרדים. מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הגיב לנפילות הרסיסים בבני ברק ואמר כי "רוצים להראות לנו שגם בבני ברק צריכים לחזור בתשובה". מרן הגראי"ל: סימן שגם בבני ברק צריכים לחזור בתשובה. בעוד צה"ל תוקף קרקעית ברצועת עזה, הירי לעבר ערי ישראל נמשך. מטחים כבדים נורו לעבר אזור גוש דן, השפלה, השרון ואשדוד. 'כיפת ברזל' יירטה ארבע רקטות. רסיסים של הטיל המיירט נפלו בבני ברק. לא דווח על נפגעים או על נזק. מרן הגראי"ל: רוצים להראות לנו שגם בבני ברק צריך לחזור בתשובה, בפרט הצניעות של נשי החרדים.