חדשות המגזר
בנט: "לא צריך הפסקת אש, צריך כיבוי אש"
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מול חמישה מראיינים בערוץ 2 ואמר כי "כתשנו את החמאס והורדנו אותם על הברכיים" והוסיף "זאת תהיה טעות לסיים את המבצע כמו עופרת יצוקה"
תומר ניר15.07.14
צילום: לכתוש את החמאס. בנט בערוץ 2 (צילום מסך)
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0




תגובות
מי ממשפחתו יכנס לעזה?