חדשות המגזר

בנט: "לא צריך הפסקת אש, צריך כיבוי אש"

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מול חמישה מראיינים בערוץ 2 ואמר כי "כתשנו את החמאס והורדנו אותם על הברכיים" והוסיף "זאת תהיה טעות לסיים את המבצע כמו עופרת יצוקה"

בנט: "לא צריך הפסקת אש, צריך כיבוי אש"
צילום: לכתוש את החמאס. בנט בערוץ 2 (צילום מסך)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אורח
15.07.14

מי ממשפחתו יכנס לעזה?