שלי יחימוביץ' על רצח הנער הערבי: "אם זו נקמה, מדובר בפיגוע טרור"

שלי יחימוביץ' על רצח הנער הערבי: "אם זו נקמה, מדובר בפיגוע טרור"

חברת-הכנסת שלי יחימוביץ' על מציאת גופת נער ערבי ביער בירושלים: "יש דחיפות עליונה ללכוד את הרוצחים ולהעמידם לדין". לא ברור אם מדובר ברצח על רקע לאומני.

author-image
"אם זו נקמה, מדובר בפיגוע טרור"
  ח"כ שלי יחימוביץ'. גינוי תקיף לרצח הנער הערבי (פלאש 90)

תגובות רבות יוצאות הבוקר בעקבות גופת נער ערבי שהתגלתה ביער בירושלים כשעליה סימני אלימות.

גם חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (העבודה) הצטרפה היום (רביעי) למגנים את רצח הנער הערבי ואמרה: "אם אכן מדובר במעשה נקם, זהו לא רק מעשה רצח אכזרי של נער חף מפשע, אלא פיגוע טרור לכל דבר ואיום על עצם יסודות קיומה של מדינת ישראל כמדינת חוק דמוקרטית".

עוד הוסיפה יחימוביץ': "זוהי קריאת תיגר ברברית על הממלכה ועל הריבון, על הצבא, המשטרה, בתי המשפט והממשלה, ויש דחיפות עליונה ללכוד את הרוצחים ולהעמידם לדין".

מוקדם יותר הבוקר פתחה משטרת ישראל בחקירה לאחר שגופת נער ערבי נמצאה כשעליה סימני אלימות.

למציאת הגופה קדם דיווח על אדם שהועלה בכח לרכב באיזור בית חנינא שבמזרח ירושלים, ובמשטרה בודקים האם יש קשר בין שני האירועים.

נכון לעכשיו, לא ידוע האם מדובר ברצח על רקע פלילי או לאומני.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לדלי ולגברת פרנקל הנכבדה
לשלי ולגברת פרנקל הנכבדה | 02-07-2014 14:04
למה להוציא הודעה ולשחק ליד אויבינו, אם אין שום הוכחה שיהודי עשה את זה? ועוד, מדוע בתוך כל המלל האדיר שהושמע בכל 18 הימים האחרונים מכל הנוגעים בדבר, לא ביקשנו אנחנו המבוגרים סליחה מהנערים על כך שהסכמנו שישחררו יותר מאלף נחשי צפע= רוצחים ורוצחים בכוח, החזרנו אותם למקומות מגוריהם ואפשרנו להם לקיים הילולות שמחה כשהרוצחים חזרו הביתה. כמו כן לא שעינו לבכי של רבות מהמשפחות השקולות על כך שבנוסף על תופת השכול שהם עוברים כל יום הם צריכים לחזות בעיניים כלות איך רוצחי יקיריהם משוחררים ורוצחים שוב. הסליחה הזאת על טעותנו הנפשעת ואחריותנו כמבוגרים והבטחה לעתיד לנערים שלא נעשה זאת יותר, הייתה לעניות דעתי מטהרת את האווירה יותר מהרבה דברים אחרים, אבל לא מנחמת. הגיבור היחיד הידוע לנו זה הנער גיל-עד שאער.
2
בערוץ 7 פורסם שהרקע פלילי
צחי | 02-07-2014 15:11
3
לא מאמינה למשטרע
ניצה | 02-07-2014 20:23
זוכרים את מוחמד דורה?????????????????????????????????????...........................................................................................