מוזיקה

אתמול בתל אביב: "לא ישנים בלי הבנים!"

מבין אלפי החוגגים בלילה הלבן בתל אביב, עשרות צעירים וסטודנטים צבאו על העיר וחילקו הזמנות לעצרת ההמונים למען החטופים שתתקיים ביום ראשון הקרוב בכיכר רבין

photo6
photo6 | צילום: לא ישנים בלי הבנים. אתמול בת"א

לא ישנים בלי הבנים!

מבין אלפי החוגגים בלילה הלבן בתל אביב, עשרות צעירים וסטודנטים צבאו על העיר וחילקו הזמנות לעצרת ההמונים למען החטופים

שתתקיים ביום ראשון הקרוב בכיכר רבין.

הצעירים, שהסתובבו בין החוגגים, לבשו חולצות בעלות הכיתוב ׳לא ישנים בלי הבנים׳ ברוח האירוע וכן צילמו עוברי אורח עם שלט ועליו סיסמת העצרת 'שרים יחד לשובם' ולאחר מכן העלו לרשתות החברתיות.

מטרת הפעילות הנה העלאת המודעות לעצרת והזמנת כלל אזרחי ישראל לקחת חלק במאמצים להשבת הבנים.

ב

יום ראשון בשעה 19:00 בכיכר רבין,

תתקיים עצרת המונים תחת הכותרת ׳שרים יחד לשובם׳ ובה יופיעו מיטב אמני ישראל וינאמו

נשיא המדינה הנבחר ראובן ריבלין

, הרב מאיר לאו ומשפחות החטופים.

photo1
photo5
photo8
photo3
photo6 (לא ישנים בלי הבנים. אתמול בת"א)
photo4
photo3 (1)
photo2

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

4 תגובות
4
מני
27.06.14

הבנים ישובו כשהבית היהודי יפסיקו להתנכל ללומדי תורה ויעזבו את השותפות עם לפיד הרשע אז ישובו הבנים מידה כנגד מידה

הצטרפו אלינו