המשרד לשירותי דת מציג: כל המידע למתחתן במקום אחד

המשרד לשירותי דת מציג: כל המידע למתחתן במקום אחד

חוברת חדשה של המשרד לשירותי דת מכילה את כל המידע למתחתנים: ממשרדי הרישום דרך רשימת עורכי החופות (כולל טלפונים) ועד האולמות הכשרים. הרב בן דהן: "עוד חלק ממהפכת שירותי הדת בישראל"

author-image
מתחתנים? כל המידע בחוברת אחת
  כל המידע למתחתנים בחוברת אחת (שאטרסטוק)

כל המידע למתחתנים בחוברת אחת.

אחרי מהפכת אזורי הרישום שכבר יצאה לפועל לפני מספר חודשים, הפיקו במשרד לשירותי דת חוברת מידע המאגדת בתוכה את כל המידע הרלוונטי לזוג המתחתן.

החוברת שבימים הקרובים תעלה לאתר האינטרנט של המשרד לשירותי דת, תכיל את המידע החיוני לזגות, בכל הנוגע לרישום לנישואים ועריכת החופות. בעידן של פתיחת אזורי הרישום בו כל זוג ראשי להירשם לנישואין באיזה מועצה דתית שייבחר, יכולים הזוגות לאתר את הלשכה הנוחה והזמינה עבורם באמצעות הרשימה.

בנוסף כוללת החוברת את רשימת כל הרבנים הרשאים לעורך חופה וקידושין כולל וכן כל אולמות האירועים העומדים תחת השגחת הרבנות הראשית לישראל, כולל הכתובת המדויקת של האולם לצורך הרישום בכתובה. עוד מופיעים בקובץ רשימה של כל מנהלי מחלקות הכשרות במועצות הדתיות, מחירי האגרות לרישום לנישואין כולל אלו הזכאים להנחה, והנחיות מנהליות לרשם הנישואין.

להורדת החוברת לחצו על התמונה

נשואין

דף מתוך החוברת

על הפקת החוברת אמר סגן השר הרב אלי בן דהן: "החוברת הזו נועדה להיות חלק ממהפכת שירותי הדת בישראל, אנו מבקשים לתת לציבור המגיע להינשא שירותי דת ידידותיים יותר ומאירי פנים, שיהוו אבן יסוד בהעמקת הקשר בין הציבור הישראלי למסורת אבותיו. המידע יסייע ביד כל העוסקים במלאכה."

אלחנן גלט מנכ"ל המשרד הוסיף: "החוברת תהיה לעזר לרשמי הנישואין בכל רחבי הארץ ותעניק להם כלים מקצועיים לשיפור וייעול השירות הניתן לזוגות הנישאים, מלבד זאת המידע החיוני שיהיה פתוח לכלל הציבור יעזור באופן ישיר לאותם זוגות המגיעים להירשם לנישואין, זוהי עוד אבן דרך חשובה המשלימה את פתיחת אזורי הרישום והופכת את שירותי הדת בישראל למאירים וידידותיים יותר . "

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
http://www.alienwheels.de
home | 17-11-2016 12:35
jaxaqmpdfrcccltcujqzxexlgedpsv
2
הקישור לחוברת כבר לא עובד לצערנו
משה יהופיץ | 17-10-2021 10:21
מה עושים?