ניר ברקת: "אסור למכון לנדר להיסגר" - סרוגים

ניר ברקת: "אסור למכון לנדר להיסגר"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת קורא למועצה להשכלה גבוהה להציל את מכון לנדר: "סגירתו תהווה פגיעה קשה בירושלים"

ניר ברקת: "אסור למכון לנדר להיסגר"
  להציל את מכון לנדר. ראש העיר ירושלים, ניר ברקת (צילום: פלאש 90)

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת נכח בדיון בבית המשפט המחוזי על גורל מכון לנדר ואמר: "אני קורא למועצה להשכלה גבוהה לבחון ברצינות את החלופות האפשריות למכון לנדר, שכן סגירתו תהווה פגיעה קשה בירושלים".

ברקת הגיע במיוחד לדיון וקרא לכל הגורמים לפעול יחד להצלת המוסד והצלחתו: "קיימתי פגישת חירום בביתי ביום שישי האחרון במטרה לגייס את כלל הגורמים להצלת המכון. שוחחתי עם הסטודנטים, המרצים, העובדים, הנאמנים, וכולם יחד עם העירייה מאוחדים יחד בערבות הדדית ברצונם להציל את המוסד ולהביא להבראתו והצלחתו. למכון לנדר יש ביקוש ולכן אסור לוותר על האפשרות להצילו. אני קורא לכל הגורמים, ובראשם המל"ג לבחון את ההצעות של הגורמים המעוניינים להיכנס למכון ולאפשר להם להפעיל אותו, לפתח אותו ולהביא להצלחתו. סגירת מכון לנדר תהיה פגיעה קשה בעיר ירושלים, בסטודנטים ובעובדים, במרקם הקהילתי הכל כך חשוב ותהיה בבחינת צעד אחורה במאמצי העירייה לפיתוח ההשכלה הגבוהה בעיר. עזרו לנו להמשיך לפתח את העיר ירושלים, לחזק את מוסדות ההשכלה הגבוה שלה ואת צעיריה".

ניר ברקת הוסיף כי "מכון לנדר חשוב לירושלים. לומדים בו 1200 סטודנטים, ועובדים בו עשרות עובדים ומרצים. זהו מוסד חינוכי מוסד ייחודי הנותן מענה לקשת רחבה של סטודנטים בתחומי לימוד רבים: חינוך וחברה- כולל טיפול בליקויים למידה ומוגבלויות; יהדות ולימודי ירושלים; מנהל עסקים תוך שילוב קמפוס כללי וחרדי הנותן מענה למאות סטודנטים וסטודנטיות חרדיות".

לדבריו, "עיריית ירושלים משקיעה רבות בפיתוח ויצירת סביבה תומכת עבור המוסדות להשכלה גבוהה כמו פרויקט עיר אקדמיה לעידוד הגעת סטודנטים לעיר, רשות צעירים הפועלת לפיתוח חיי הפנאי ותרבות של הסטודנטים והצעירים בעיר ועוד. יש לנו גידול מבורך במספר הסטודנטים הלומדים בירושלים של 12.18% בחמש השנים האחרונות והיעד שלנו הוא להגדיל את מספר הסטודנטים בעיר מ 43,000 סטודנטים כיום ל-60,000. אני מאמין כי הסטודנטים והמוסדות להשכלה גבוה הם החמצן לעתידה של ירושלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
היכן ניר ברקת היה עד היום? ואילו חרדים לומדים שם?
ירושלמית | 19-06-2014 14:09
א. חבל שניר ברקת נזכר כעת, לא רק בהם אלה בשאר המכללות. אני לומדת בקמפוס טל בירושלים ולא שמעתי מילה (חוץ מכמה הטבות של מסיבות. הנחות שלא משמעותיות) שעיריית ירושלים תומכת בנו. ערים אחרות נותנות מימון לימודים, שיעורי עזר וכד'. ב. בלנדר אין כמעט חרדים. אומנם יש פה ושם כמו בעברית אז למה נושאת הכותרת שיש שם חרדים?! כואב לי הלב על המכון ותודה שמנסים להצילו ובמיוחד את העובדים. אך לחרדים לא חסר היכן ללמוד בירושלים. מה חסר במרכז אקדמי לב?! ברקת שמור על המכללות השונות בירושלים וכך תגדיל את האקדמיה בעיר. בהצלחה במשימה!