אימה במרכז: טרוריסטים ריססו צלבי קרס על בתים ביפו - סרוגים

אימה במרכז: טרוריסטים ריססו צלבי קרס על בתים ביפו

אלמונים ריססו צלבי קרס על בתים ביפו, תושב האזור איתי גרנק, הגיש הערב תלונה במשטרה ובמכתב לשר אהרונוביץ' הוא כותב: "קיים הרושם כי המשטרה אינה מתייחסת במלוא החומרה לתופעות תג מחיר אלו"

author-image
אימה במרכז: טרוריסטים ריססו צלבי קרס על בתים ביפו
  פיגוע טרור במרכז הארץ. הכתובת שרוססה (צילום סלולרי)

בשעות האחרונות התגלו כתובות של צלבי קרס ביפו במספר מוקדים. בין השאר רוססו הכתובות על בניין ציבורי בפארק דוידוב בעיר ועל בתי מגורים ברחובות שביב וולנסיה.

תושב האזור ומנכ"ל זהות – איגוד המרכזים לזהות יהודית, איתי גרנק, הגיש תלונה במשטרה ואף שיגר מכתב בעניין לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ'. "כפעיל חברתי ביפו ובדרום תל אביב, כולי צער על ריסוס כתובות צלבי הקרס שנתגלו היום ברחובות העיר" כתב גרנק במכתב והוסיף כי: "מיותר לציין, עד כמה נכמר לבנו כתושבי השכונה אל מול הימצאותו של אותו הסמל המייצג את שנאת זהותנו היהודית ורדיפתנו, וזאת דווקא בד' אמותינו".

עוד צוין במכתב כי: "בשבועות האחרונים אנו עדים לסערה ציבורית ותקשורתית סביב פעולות תג מחיר שבוצעו ברחבי הארץ כנגד ערבים. אין חולק על כך, כי יש להוקיע את אירועים אלה מיסודם ואת מבצעיהם, אולם נראה כי בו בזמן פעולות מקבילות המבוצעות כנגד יהודים, דוגמת הכתובות שרוססו היום ביפו, אינן נתפשות כזהות בחומרתן. מן הראוי והנדרש, כי מקרים מסוג זה יזכו ליחס שווה בחומרתו ולחקירה מעמיקה של משטרת ישראל, ואני קורא לך לדאוג כי המקרה ייחקר לעומקו ומבצעיו יתנו על כך את הדין".

רק אתמול החליטו שרת המשפטים ציפי לבני והשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' כי יחמירו את ההתייחסות כלפי מרססי גריפטי של 'תג מחיר' ויכריזו עליהם כפעולות טרור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה זה הנסיון הזה? :)
אברהם | 09-05-2014 0:22
האם זה מכוון לקרוא למרססים גרפיטי טירוריסטים...? מענין..