שו"ת

שו"ת וידאו: חודש ניסן – שמחה או אבלות?!

שאלה: הימים בהם אנו נמצאים הם מצד אחד שמחים (לא אומרים תחנון ולא מספידים) ומצד שני נחשבים לימי אבלות (לא מתגלחים ולא מסתפרים) - האם זו לא סתירה? הרב אבינר משיב

שו"ת וידאו: חודש ניסן – שמחה או אבלות?!

מתוך שידורי ערוץ מאיר של מכון מאיר

צפו בשידורי ערוץ מאיר בשידור חי ובאיכות HD

מה ההבדל בין האבלות של ספירת העומר לאבילות של בין המצרים?

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות