הרב שלמה ריסקין מאוכזב מהבית היהודי - סרוגים

הרב שלמה ריסקין מאוכזב מהבית היהודי

סגן שר הדתות הגיע היום לפגישת עבודה עם הנהגת אפרת, בירת גוש עציון. הרב שלמה ריסקין, רבה של אפרת, בחר להביע את אכזבתו, במהלך הפגישה, מהתנהלות הבית היהודי

הרב שלמה ריסקין מאוכזב מהבית היהודי
  הרב שלמה ריסקין עם הרב בן דהן (צילום: גרשון אלינסון)

בפגישת עבודה שהתקיימה היום בין הנהגת העיר אפרת וסגן שר הדתות הרב אלי בן דהן הטיח רבה של אפרת, הרב שלמה ריסקין, בפני סגן השר טענות קשות כנגד התנהלות הבית היהודי. הרב ריסקין הביע את אכזבתו מחברי כנסת ושרים של הבית היהודי.

"אני תמכתי בבית היהודי ובשני הנושאים הכי חשובים לציבור: חינוך וגיור, לא שומעים את קולם של חברי הבית היהודי", אמר הרב ריסקין לרב בן דהן. סגן השר בחר שלא להגיב על דבריו של הרב ריסקין והביע התפעלות מהתנהלות שירות הדת באפרת. "יש כאן שתי נשים שהן חברות מועצה דתית ומשגיחת כשרות וכולם עושים את העבודה בצורה טובה מבלי למשוך אש. זה המודל שאני הייתי רוצה לראות במקומות נוספים", אמר בן דהן לחברי ההנהלה.

"אוכלוסיית העיר אפרת עתידה לגדול בכ60% במהלך חמש השנים הקרובות" הסביר ראש המועצה עודד רביבי את סיבת הביקור "כמו שמועצה דואגת להערך מבעוד מועד להקמת תשתיות בתחום החינוך אנו מצפים לשיתוף פעולה ממשרד הדתות בהקמת תשתיות לשירותי דת בהתאם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
בכל פעם אני מתפעל מחדש מגדולתו של הרב אלי בן דהן.
מדהים! | 24-04-2014 18:56
האמת היא שלא הכרתי אותו בכלל לפני מערכת הבחירות הנוכחית. אבל מאז שהוא עלה לשלטון אני מבין שזכינו לאדם מיוחד שעושה את עבודתו הנפלאה באמונה יושר וצניעות. יש לו כל כך הרבה לענות למלעיזים עליו ועם זה הוא מאוד שקול ומחושב. תודה רבה!
2
בן דהן משמש רק כטפט עם זקן לבית היהודי
מוטי | 24-04-2014 22:18
הוא לא מעיז לצייץ בלי רשות של בנו ושקד
3
ריסקין לא מרוצה? כמו כולם
יוסי | 25-04-2014 0:48
כל אחד לא מרוצה - מסיבות אחרות. ריסקין לא מפסוט- שילך לבחירות. כאן לא אמריקה. פה צריך לעמול בתורה עם עבודה. גיור? שטרן צודק. כשרות? איפה אתה? נותנים לבד צים משונים לתת כשאות? מה זה כאן, גונגל?
4
בן דאהן לא הגיב כרגיל...
אביתר | 29-04-2014 2:05
5
"מקרב אחיך" זה רק הבית היהודי
עמוס | 12-05-2014 13:53
לא "חילוניים" לא "לא ציונים" ולא כל מי שאינו שותף פעיל בכיבוש הארץ. כל הגורם למישהו להצביע למפלגה כזאת ולא לבית היהודי עובר על לפני עיור לא תתן מכשול.