נתניהו: "אבו מאזן מתקדם לשלום עם חמאס" - סרוגים

נתניהו: "אבו מאזן מתקדם לשלום עם חמאס"

נתניהו לשר החוץ של אוסטריה: "במקום שאבו מאזן יתקדם לשלום עם ישראל, הוא מתקדם לשלום עם חמאס. עליו לבחור, האם הוא רוצה פיוס עם חמאס או שלום עם ישראל?"

author-image
נתניהו: "אבו מאזן מתקדם לשלום עם חמאס"
  ראש-הממשלה נתניהו (צילום ארכיון: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר עם שר החוץ של אוסטריה סבסטיאן קורץ.

בפתח הפגישה אמר ראש-הממשלה נתניהו: "במקום שאבו מאזן יתקדם לשלום עם ישראל, הוא מתקדם לשלום עם חמאס. עליו לבחור, האם הוא רוצה פיוס עם חמאס או שלום עם ישראל? אפשר להשיג רק אחד מהם, לא את שניהם. אני מקווה שיבחר בשלום, עד כה הוא לא עשה כך".

בנוסף אמר רה"מ נתניהו: "אנו מנסים להשיק מחדש את המו"מ עם הפלסטינים. בכל פעם שאנו מגיעים לנקודה זאת, אבו מאזן מערים תנאים נוספים, ביודעו שישראל לא יכולה לקבל אותם".

אתמול התייחס יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לסוגיה המדינית, בנאום שנשא בכנס רמלה: ״אבו מאזן מאיים כבר בפעם השביעית בפירוק הרשות הפלסטינית. ב14 ביוני עבאס התחייב לפזר את הממשלה.. ב-30 ביולי 2008, ב-27 דצמבר 2012 – וכך שש פעמים כבר איים לפרק את הרשות.

"אנחנו שומעים עוד פעם ועוד פעם את המיחזור של אותו איום שאם לא נתקדם, אם לא ניתן לו את כל מה שהוא רוצה אז ״אוי ואבוי לנו״ והוא יפרק את הרשות. אם הוא עושה את זה ממניעים ציוניים אני מעריך את זה.

"אבל אם הוא משתמש בזה כאיום נגדנו, אז אני שואל אותו: במה אתה מאיים? בפירוק רשות שמסיתה לטרור? בפירוק רשות שמפרה את הסכם אוסלו? בפירוק רשות שמשלמת קצבאות קבועות לרוצחי יהודים?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו