מסיקה מאשים: מערכת הבטחון כמעט גרמה למלחמת אחים - סרוגים

מסיקה מאשים: מערכת הבטחון כמעט גרמה למלחמת אחים

יו"ר המועצה האזורית שומרון תוקף את מערכת הבטחון שלטענתו פועלת בחוסר אחריות ומלבה את האש כשביצעה "תג מחיר" נגד תושבי יצהר

author-image
מסיקה מאשים: מערכת הבטחון כמעט גרמה למלחמת אחים
  מערכת הבטחון מלבה את האש. מסיקה (פלאש90)

יו"ר המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, מאשים את מערכת הבטחון בליבוי האש בישוב יצהר.

בהודעה שיצאה מלשכתו במה שהם מכנים "תגובה לגינויים הבלתי פוסקים משמאל ומימין על הנעשה ביצהר" אומר מסיקה בין השאר: "יש לזכור שהאירועים הללו החלו לאחר שמישהו במערכת הבטחון החליט בחוסר אחריות לעשות תג מחיר לישוב והרס 4 בתים שהיו בתהליכי הסדרה לאחר שנוקבו צמיגי המח"ט. דבר שליבה את האש והביא את מחוזותינו כמעט למלחמת אחים."

היום פרסמנו בסרוגים כי המשטרה עצרה את בעז אלברט תושב הישוב ונער נוסף תושב ירושלים החשודים במעורבות בהפרות הסדר בישוב ובמהומות נגד הצבא. השר לבטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' אמר בראיון לערוץ הכנסת, כי צריך לשקול אפשרות לפינוי כוח צה"ל מהישוב ולתת לתושבים לשמור על עצמם.

"ידוע שבני נוער רבים, ביניהם לא מעט נוער שוליים מגיע מכל הארץ ליצהר. המדינה צריכה לתת קדימות לטיפול באותו נוער ולא לגדף ולחרף ולהשתמש בעוד ועוד ביטויים חריפים מבלי לעשות דבר. המועצה מצדה פועלת ותגביר את פעילותה במישור החינוכי ובתחומי הרווחה בכדי למגר את התופעה ולהביא את אותם בני נוער להבנה כי בדרך למטרה הקדושה אין להשתמש באלימות. תתכבד המדינה ותצטרף למהלך" אמר מסיקה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מצחיק אותי כל פעם שיצהר מוזכרת בחדשות....
אדם | 09-04-2014 19:01
כבר 20 שנה אותם אנשים עושים את אותם הדברים... בוגי יכל להורות ברגע לצה"ל לצאת משם אבל מילותיו הם סרק. כבר 20 שנה שונאים שם את צה"ל, אז שצה"ל ילך, ויקח איתו את הנשק של מערכת הבטחון ונראה את החכמים הגדולים מסתדרים.... שערבי מרים יד על חייל צה"ל אנחנו אומרים שצריך לירות בו. אבל שאחד משלנו, יהודי, מעיז לעשות מעשה נבלה כזה - יקום הטמבל התורן ויגן עליו.... בושה לתושבי יצהר, בושה ליהדות הציונית שלא מוקיעה את היישוב הזה מתוכה.
2
יש לשלוח לכלא את כל הפורעים מההתנחלויות.
| 09-04-2014 20:18