שר השיכון: "אל תקנו דירה בינתיים" - סרוגים

שר השיכון: "אל תקנו דירה בינתיים"

אורי אריאל בוועידת כלכליסט: "אם יש בידיכם להמתין עם רכישת דירה, אני אומר לכם – אל תקנו דירה בינתיים". על הפלסטינים: "אבו מאזן לא פרטנר"

author-image
שר השיכון: "אל תקנו דירה בינתיים"
  שר השיכון. המתינו עם רכישת הדירה (צילום: פלאש 90)

שר השיכון אורי אריאל ממליץ למבקשים לרכוש דירה להמתין לשעת כושר. בדברים שנשא בוועידת הנדל"ן של כלכליסט אמר אריאל: "אם יש בידיכם להמתין עם רכישת דירה, אני אומר לכם – אל תקנו דירה בינתיים. תקופת המעבר קשה, אבל תוך כמה חודשים ייטב לכולם לרבות לקבלנים. יהיה יותר היצע, יותר התחלות בנייה – יהיו יותר מכל המדדים הרלבנטיים".

אריאל הודה כי "יש זמן המתנה והשוק מחכה להחלטות. אנחנו מביאים את ההחלטות למקומות הרצויים והנכונים. אנו חייבים להשפיע על שוק דירות היד שנייה וחייבים להכניס את משפרי הדיור".

אריאל הודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על התמיכה והגיבוי שהוא מעניק לו, ולנגידת בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג על התמיכה יחד עם ראש הממשלה בתכנית מחיר מטרה.

"השאלה היא לא האם המחיר ירד, אלא כמה", אמר.

אריאל הביע תמיכה בתכניתו של שר האוצר יאיר לפיד להורדת המע"מ על דירה ראשונה ואמר כי יתמוך בכך בכנסת, אולם הדגיש כי "זה ייקח עוד קצת זמן כי זה יגיע רק עוד חודשיים לכנסת ויעבור את הליכי החקיקה".

בנאומו התייחס אריאל לפיצוץ במשא-ומתן בין ישראל לפלסטינים ואמר: "בממשלת ישראל הנוכחית יש הסכמה של 100% שמי שהכשיל את שיחות השלום זה הפלסטינים. גם ארה"ב אומרת כי הכישלון הוא בגלל חוסר יכולת לקבל החלטה של הצד השני ולקבל מדינה יהודית. גם באירופה חושבים כך, אבל לא תמיד זה בא לידי ביטוי באמירות פומביות מסיבות מדיניות. אבו מאזן לא מסוגל לקבל החלטות, ולכן לצערי הוא לא פרטנר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו