מעבדת סמים ענקית נתפסה בפתח תקווה - סרוגים

מעבדת סמים ענקית נתפסה בפתח תקווה

שוטרי תחנת פתח תקווה ולוחמי מגב פשטו אתמול על בית פרטי בעיר וחשפו מאות שתילים וציוד מתקדם בשווי שלושה מיליון שקלים. על פי הערכה מדובר באחת המעבדות הגדולות ביותר שנתפסו באזור השרון

מעבדת סמים ענקית נתפסה בפתח תקווה
  מעצר סוחרי סמים (ארכיון פלאש90)

מעבדת ענק לגידול סמים נתפסה אתמול (ג') בבית פרטי בפתח תקווה. מדובר באחת המעבדות הגדולות שנתפסו באזור השרון והיא הכילה מאות שתילים של צמח הקנאביס שגודלו בחצר הבית ובמחסן צדדי וכן ציוד מתקדם לגידול. שני צעירים שנצפו מגיעים למקום לטפל בצמחים נעצרו.

במשך יומיים ישבו בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה מתחנת פתח תקווה ולוחמי סמ"ג 7 של מג"ב מרכז במארב מחוץ לאחד הבתים בעיר, כל זאת לאחר שבתחנת המשטרה המקומית נודע כי במקום פועלת מעבדה לגידול סמים וייצורם.

אתמול בשעות הערב המוקדמות, בעת שישבו במארב מחוץ לבית הבחינו השוטרים בשני צעירים המגיעים למקום אז נתנה הפקודה להיכנס פנימה ושני צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי תל אביב נעצרו.

בחצר הבית ובמחסן צדדי נמצאו 550 צמחים ושתילים של צמח הקנאביס במשקל של 50 ק"ג, עשרות אדניות, מדחומים, משקלים, דשנים להאצת הצמיחה, ציוד תאורה מתקדם וספרי גידול. בחיפוש בבית נתפסו זרעים של צמח הקנאביס וכן חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים. על פי הערכות שווי הרכוש שהוחרם על ידי המשטרה נעמד בסכום של כ-3,000,000 ₪.

שני החשודים הובאו בשעות הבוקר לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בעניינם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא להתקרב לעו"ד רובי שרעבי!! יעשה הכל בשביל פרסום אפילו
משה | 24-11-2014 23:58
לא להתקרב לעו"ד רובי שרעבי!! יעשה הכל בשביל פרסום אפילו על חשבון הלקוחות שלו