דנון לבנט: תבטיח שתעזוב את הממשלה אם ישוחררו מחבלים - סרוגים

דנון לבנט: תבטיח שתעזוב את הממשלה אם ישוחררו מחבלים

סגן שר הביטחון, ח"כ דני דנון קורא לבנט: "ידידי, הצטרף אליי ותתחייב שלא תישאר לשבת בממשלה אם ישוחררו מחבלים ערבים-ישראליים". דיווח: נתניהו ביקש לכנס ישיבת ממשלה מוקדמת

דנון לבנט: תבטיח שתעזוב את הממשלה אם ישוחררו מחבלים
  בנט מול דנון. יאחדו כוחות? (צילום: פלאש 90)

באירוע בעקבות לוחמים בגוש-עציון קרא סגן שר הביטחון, ח"כ דני דנון, לשר נפתלי בנט לעמוד בהתחייבות משבוע שעבר כשהצהיר "אני לא מציע לאף אחד להעלות את הכיוון של ערבים ישראלים". סגן השר דנון פנה בנאומו לשר נפתלי בנט: "ידידי, הצטרף אליי ותתחייב שלא תישאר לשבת בממשלה אם ישוחררו מחבלים ערבים-ישראליים".

עוד הוסיף דנון: "התרגיל הציני של קרי ונתניהו הוא לא מוסרי, פוגע באינטרסים של מדינת ישראל ויהפוך את אבו-מאזן לגיבור ערביי ישראל".

 מוקדם יותר מסר ח"כ מוטי יוגב, בשיחה לסרוגים: "הדרישה לשחרר מחבלים רוצחים שפלים תמורת שחרורו של יונתן פולארד מהכלא בארצות הברית היא שפל מוסרי מבית מדרשם של אובמה וקרי.

צריך לקרא לדבר בשמו – יונתן פולארד מוחזק אצל האמריקאים כבן ערובה וזה מזכיר לי יותר מדי אירועים של פיגועי מיקוח בו המחבלים דורשים לשחרר רוצחים תמורת בן הערובה. ארה"ב מחזיקה בו כדי לסחוט את ממשלת ישראל לשחרר רוצחים ולהקים את המדינה הפלסטינית שתסכן ממשית את מדינת ישראל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
בנט-כולו צלצולים ורעש רקע בלבד!דואג רק לעצמו ולמעמדו!
גימי-יהודי מיהודה | 01-04-2014 19:59
2
ערבוב עצום של טמא וטהור
אויה | 01-04-2014 20:52
העסקה הזאת היא מעשה עמלק, ועומדת בניגוד לכל החזון הציוני לבנות מדינה המושתתת על ערכי הצדק ונביאי ישראל. האם פולארד הוא טרוריסט? האם מותר לשחרר עבור פולארד טרוריסט שעלול לרצוח אדם אחר?
3
בנט טיפש חסר השכלה מה מצפים ממנו....
אליהו | 01-04-2014 21:06
הרס את הציבור הדתי לגמרי.....
4
לא מאמין לבנט שיפרוש מהממשלה!
ילד חכם | 01-04-2014 21:12
בנט כל היום צועק וצועק אך מעשים לא יעשה לשם כך בבחירות הבאות לא ניתן את ידנו לנוכל הזה ונצביע עוצמה לישראל עכשיו אתם אומרים לעצמכם אבל אנחנו סתם נבזבז קולות אם כל אחד לא מהציבור שבעד בן ארי אך מפחד שלא יעבור את אחוז החסימה לא יחשוב לרגע על הדבר הזה מה תהיה התוצאה 10 מנדטים לעוצמה לישראל אל תאמינו! אם כל אחד לא יחשוב על זה (כל אחד) מהציבור עוצמה תעבור את אחוז החסימה ובגדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5
דנון חולם באספמיה
קובי | 01-04-2014 22:11
אתה חושב לרגע שבנט-אריאל יעזו את הכסא אולי סטרוק ואיך קוראים לה שולי...כולם צבועים אחד אחד
6
אסור לבנט לפרוש הוא עושה דברים חשובים לעומת דנון
מצביע של הבית היהודי | 01-04-2014 23:52
כל הכבוד לדנון על הנחישות, עם זאת, באמת שאין מה להשוות. לצערינו ידוע לכולם שלדנון אין שום סמכויות בתפקידו כסגן שר, ולכן אין משמעות לפרישתו מלבד איבוד התואר השררה והתנאים. לעומתו לבנט יש סמכויות רבות תפקידים חשובים מאוד בממשלה, התפטרות תהיה חוסר תבונה וחוסר אחריות. דנון יודע את זה וקריאתו לבנט היא פופוליסטית בלבד.