בנט מבטיח: עם 40 מנדטים בבחירות הבאות אספח את שטחי C - סרוגים

בנט מבטיח: עם 40 מנדטים בבחירות הבאות אספח את שטחי C

בהרצאה בפני מאות סטודנטים בקריה האקדמית אונו, הבטיח בנט להחיל ריבונות על שטחי C, אם יקבל 40 מנדטים בבחירות הבאות

בנט מבטיח: עם 40 מנדטים בבחירות הבאות אספח את שטחי C
  נפתלי בנט. רוצים סיפוח? תביאו 40 מנדטים (צילום ארכיון: פלאש 90)

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט קיים היום (שני) הרצאה בפני מאות סטודנטים בקריה האקדמית אונו. להרצאה הגיעו גם עשרות חברי תאי הסטודנטים של הבית היהודי "ישראלים" מאוניברסיטאות תל אביב, אריאל ובר אילן.

בנט הקדיש את דבריו לעידוד היזמות ולאחר מכן השיב לשאלות הסטודנטים. אחת הסטודנטיות שאלה לגבי תכניתו לסיפוח שטחי C. "שאלת מה עם החלת הריבונות", אמר לה, "תביאו לי בחירות הבאות 40 מנדטים ונחיל ריבונות".

בנט דיבר על העובדה שלא יהיה הסכם עם הפלסטיניים, "מהטעם הפשוט – שהם לא מכירים במדינת ישראל. אנחנו צריכים להיכנס לעידן חדש שאנחנו קצת יותר בוגרים וללמוד לחיות עם אי הסכמות, אבל לחיות ביחד. הם לא הולכים להעלם, ואנחנו לא הולכים לשום מקום. הבשורות הטובות למי שמסתובב ביו"ש ונמצא באזור התעשייה ברקן – שיש יותר ויותר מיזמים שעובדים זה לצד זה ערבים ויהודים וזה מצליח. כי הסוד זה כשאתה עובד יחד ומתפרנסים יחד פתאום הדברים הפוליטיים מתגמדים".

הייתי מוריד מחסומים ביוש, לא צריך אותם. יש התרופפות, צריך לחזק את הביטחון לא באמצעות מחסומים, אלא באמצעות פעילויות מודיעין ופעילות סיכולית, ואנחנו יודעים לעשות את זה".

unnamed (18)

בנט מרצה לסטודנטים, היום (צילום: דוברות הבית היהודי)

בנוגע לשחרור מחבלים אמר בנט: "אנחנו כרגע בפעילות אינטנסיבית מאוד בממשלה כדי לגבש רוב נגד שחרור נוסף של אסירים מעבר למה שהתחייבנו, גם מול רה"מ. נכנסנו ללופ, לטעות לאומית שכדי להאריך מו"מ עם הפלסטיניים, משום מה אנחנו צריכים לשלם מחירים. מעולם במאות מומ שניהלתי לא אמרו לי בשביל לנהל מו"מ תשלם 5000 שקלים. אין חיה כזאת. מאיימים עלינו שילכו לאום. מרגע שאבו מאוזן אמר שלעולם לא יכיר בישראל דינו של המו"מ לא לצלוח. אם ממילא הוא רוצה ללכת לאום – שילך לאום, שיפסיק לאיים עלינו הוא חי על כידוננו. אין לו שרידות בלי צהל, וגם הכלכלה. שיפסיקו להלך עלינו אימים בעניין הזה. אין לי בעיה עם מו"מ, אבל יש לי סטארטאפ: מו"מ תמורת מו"מ. זה הקו שאנחנו מובילים בהרבה עקשות כרגע".

ואילו על חוק משאל עם הוא אמר: "אני רואה חשיבות עצומה בחוק הזה. הוא חיוני כי בעבר נעשו מלכים מדיניים דרמטיים במניפולציות ותיחומים פוליטיים. באוסלו היתה את צומת, מפלגה ימנית. הממשלה שלפה חכים מהימין, נתנה תפקידים של שר וסגן שר והעבירה על זה את אוסלו. החוק הזה שם קץ למהלכים כאלה. הציבור הישראלי יצטרך להחליט והציבור חכם. החוק כבר בתוקף, זה משנה את כל המציאות המדינית – כל הסדר מדיני יעמוד להצבעה בכל מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
עם 40 מנדטים אתה יכוך לספח את כל יו"ש
מודאגת מאד | 31-03-2014 16:42
הא ראיה, בנט בכלל לא חושב על יהודה ושומרון, מקסימום שטח C. ס"ה ליכודניק
2
לא יאומן! פשוט לא יאומן! בנט חושב שאנחנו מטומטמים!
נמאס מבנט! | 31-03-2014 16:52
כאילו שאנחנו לא יודעים שהוא היה יכול לדרוש את זה במו"מ הקואליציוני והוא לא עשה. וכאשר רה"מ הכריז על מרתון חוקים ונתן לכל סיעה לקדם חוק אחד, הוא היה יכול לקדם את זה ולא עשה. אבל אם לא די בזה שהוא בעצם מכריז "לא יהיה סיפוח בכל הקדנציה הנוכחית" הוא גם מנסה, ברוב חוצפתו, להשיג קולות בבחירות הבאות מכך. ודרך אגב, שימו לב איזה רף מנדטים גבוה הוא שם. אף מפלגה, בכל העשור האחרון, ואולי אף יותר, לא הגיעה ל-40 מנדטים! בקיצור בנט גם לא עושה, גם מנסה על חשבון חוסר העשייה שלו להרוויח מנדטים, וגם מכין את התירוץ לאי העשייה בעתיד! הציבור מאס בבנט!!!!!!!!
3
ועם 60 מנדטים לספח את רוסיה ועם 135 מנדטים לספח את סין
יצמח פורקניה | 31-03-2014 17:02
4
בנט, אחד באפריל זה מחר לא היום.......
טלי | 31-03-2014 17:38
40 מנדטים חחחחחחחחחחחחחחחחח
5
בנט למד מביבי איך למרוח את כולם
אוריאל | 31-03-2014 17:53
יודע בדיוק איך לומר לכל אחד אך ורק את מה שהוא רוצה לשמוע...
6
עם 40 מנדטים אולי תספח את לוס אנגלס...
האחד | 31-03-2014 18:18
בנט - מוכר האשליות. בינתיים אתה משחרר רוצחים........
7
ראש הממשלה הבא
אלי | 31-03-2014 18:46
הוא עוד יהיה ראש ממשלה בע"ה. לא בקדנציה הבאה, אבל הוא עוד יהיה.
8
הבנאדם גמור הוא לא עובר את...
חרדי נרדף | 06-04-2014 16:46
העשר מנדטים בבחירות הבאות