ח"כ סטרוק הגישה הסתייגויות לחוק שטרן - ונדחתה - סרוגים

ח"כ סטרוק הגישה הסתייגויות לחוק שטרן – ונדחתה

ברוב של 7 מול התנגדותם של 5 ח"כים ועדת חוקה דחתה את עשרות ההסתייגויות שהוגשו ע"י ח"כ סטרוק וחברי האופוזיציה, על חוק הגיור של ח"כ אלעזר שטרן

ח"כ סטרוק הגישה הסתייגויות לחוק שטרן - ונדחתה
  אורית סטרוק (צילום: פלאש 90)

ברוב של 7 מול התנגדותם של 5 ח"כים ועדת חוקה דחתה את עשרות ההסתייגויות שהוגשו ע"י חברת-הכנסת אורית סטרוק וחברי האופוזיציה, על חוק הגיור של ח"כ אלעזר שטרן.

ח"כ סטרוק ומועלם-רפאלי מהבית היהודי תמכו בהסתייגויות.

חבר-הכנסת גפני וסטרוק הגישו בקשת רביזיה להצבעה חוזרת על ההסתייגויות. הדיון וההצבעה על נוסח החוק יחודשו לאחר החלטת ועדת הכנסת בטענת נושא חדש.

הבוקר, בניגוד לדעתם של הרבנים הראשיים לישראלהרב חיים דרוקמן ורבני דרך אמונה, קרא ארגון רבני צהר לשר הדתות נפתלי בנט ולסגנו ח"כ הרב אלי בן דהן לפעול למען חוק הגיור.

בהודעה שהוציא הארגון היום הוא קורא להבין כי סוגיית הגיור היא אחת הסוגיות החשובות והדחופות העומדות לפתחה של מדינת ישראל, והמשך דחיית הטיפול בה מסכן את עתידו.

בנוסף דורשים רבני הארגון מהשר בנט ומחברי הבית היהודי לגלות מנהיגות ולהתמודד עם הקשיים שעמדו בפני 'מערך הגיור' עד הלום. "על השר בנט כשר הדתות, ועל מפלגת 'הבית היהודי', ליטול את האחריות הלאומית שהונחה על כתפיהם, ולשחרר את  טבעת החנק החרדית שלפתה את מערך הגיור, המצב הנוכחי, בו במדינת ישראל מתגיירים 2,000 איש בלבד בשנה, לא יכול להמשיך!" נאמר בהודעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו