חדשות

הפינוי המוסק של פצועי הפיגוע בגולן ● גלריית תמונות

ארבעת פצועי צה"ל ממטען הצד ברמת הגולן פונו על ידי אמבולנסים של מד"א וצה"ל למגרש הכדורגל במג'דל שמס ומשם במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. צפו בתמונות מהפינוי

. (קצין צה"ל בודק את מצבו של אחד הפצועים (פלאש90))

כל התמונות צולמו על ידי צלמי פלאש90

זירת האירוע

.
.

הפינוי למג'דל שמס

.
.
.

הנחיתה בבית החולים רמב"ם בחיפה

.

.
.
. (קצין צה"ל בודק את מצבו של אחד הפצועים (פלאש90))

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו