"סילבן שלום מבקש את תמיכת ש"ס לנשיאות" - סרוגים

"סילבן שלום מבקש את תמיכת ש"ס לנשיאות"

השר סילבן שלום (הליכוד ביתנו) לקח חלק מרכזי בחגיגות שושן פורים היום בביתו של יו"ר ש"ס לשעבר, ח"כ אלי ישי, בירושלים. ח"כ אמנון כהן: סילבן בא לבקש את תמיכת חברי הכנסת של ש"ס במרוץ לנשיאות

author-image
"סילבן שלום מבקש את תמיכת ש"ס לנשיאות"
  ח"כ אמנון כהן (צילום מסך מערוץ הכנסת)

השר סילבן שלום (הליכוד ביתנו) לקח חלק מרכזי בחגיגות שושן פורים היום בביתו של יו"ר ש"ס לשעבר, ח"כ אלי ישי, בירושלים. על רקע המרוץ המתחמם לתפקיד נשיא המדינה, תועד השר שלום במצלמות ערוץ הכנסת, כשהוא משתתף באירוע בחוג חברי מפלגת ש"ס.

ח"כ אמנון כהן (ש"ס) הודה: "סילבן בא לבקש את תמיכת חברי הכנסת של ש"ס במרוץ לנשיאות. נתכנס אחרי החג ונחליט מי יהיה נשיא המדינה בשבע השנים הבאות".

כזכור על התפקיד מתמודדים עד עתה ח"כ רובי ריבלין, ח"כ פואד בן-אליעזר, זוכה פרס נובל פרופ' דן שכטמן ושופטת בית המשפט העליון בדימוס, דליה דורנר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סילבן מנגן על הסנטימנט המזרחי להטעיית הח"כים של ש"ס
שמעוני | 21-03-2014 16:58
חברי ש"ס החכמים. סילבן הוא אמנם יליד טוניס וגם גדל במעברת ב"ש, אבל זה היה מזמן. הוא כבר בטוח שכח מזה. סילבן בעזרת אשתו האשכנזיה המיליונרית והפטפטנית הפך לאיש חוג הסילון. האם ש"ס שייכת לחוג זה ? אם איש חוג הסילון מתאים לכם כנשיא ? הוא בודאי שאיננו מקובל על העשירונים שלא גומרים את החודש ואתם תצטרכו להסביר למצביעכם מדוע בחרת בו. הוא מספר סיפורים יפים על חברון א עיר האבות אבל רק כדי לקבל תמיכה מהח"כים בבית היהודי. למעשה זוהי צביעות בהתגלמותה. סילבן הפך לאחרונה, לבן בריתו של נתניהו, מי שמצהיר על פינוי יישובים ביו"ש וגם על תמיכה בלהקמת מדינה פלסטינית. נתניהו וסילבן רוצים לשלוט בדואט על המדינה. שניהם למעשה מיליונרים עליזים שהעם הפשוט לא נמעניין אותם. זה אומר, המשך מדיניות ההפרטה, עובדי קבלן, פטור ממע"מ רק לילדי עשירים. המשך קיצוץ בקצבאות, שליחת סרבני גיוס לכלא. אתם מעוניינים בנשיא כזה ? תחשבו פעמיים. אם תתבלבלו תסבלו 7 שנים.