פניה לרשת מורשת: בטלו את תכניתו השבועית של הרב מוצפי - סרוגים

פניה לרשת מורשת: בטלו את תכניתו השבועית של הרב מוצפי

מאזינים סרוגים דורשים מרשת מורשת להשהות את תכניתו השבועית של הרב בן ציון מוצפי עד שיתנצל בקולו ובשידור חי בפני הרב שלמה אבינר אותו כינה 'זרע עמלק'

פניה לרשת מורשת: בטלו את תכניתו השבועית של הרב מוצפי
  לסגור לו את המקרופון. הרב בן ציון מוצפי (צילום: חדשות 24)

מאזינים סרוגים דורשים מרשת מורשת של קול ישראל להשהות את תכניתו של הרב בן ציון מוצפי 'לקראת שבת' בשל דברי הבלע שהטיח כנגד הרב שלמה אבינר.

כפי שפורסם בסרוגים בתחילת השבוע, הטיח הרב מוצפי על הרב אבינר "איך הוא לא מתבייש? עז פנים לגיהנם, הוא אומר אני אבוא לשם ואתפלל שיתגייסו לצבא, רשע מרושע חוטא ומחטיא, מזרע עמלק זה, איך הוא מדבר דבר כזה? הצבא של מי זה? מי יאכל שם איך אפשר לאכול שם? שבת אפשר לשמור שם? צניעות אפשר לשמור? איך אתה מעיז לומר שאנשים ילכו לשם, תתקן את המצב וילכו לשם אלו שלא לומדים תורה היכולים ללכת לשם. ואלו שלומדים תורה? רשע מרושע כופר בתורה, עוקר את התורה חס ושלום".

מפניות שהגיעו אל עורך התכנית ידידיה תנעמי ומנהל 'רשת מורשת' אבי שמידט, מבקשים המאזינים להשהות את התכנית בה משיב הרב מוצפי לשאלות מאזינים, "עד להתנצלותו הפומבית של הרב מוצפי, בקולו ובשידור חי, מכל דברי הבלע שאמר על הרב שלמה אבינר"

באחת הפניות נכתב בין השאר: "דברי הרב מוצפי הם חמורים ואף הוא עובר בהם על איסורי תורה: "עון גדול הוא לבזות את החכמים או לשנאותן, לא חרבה ירושלים עד שבזו בה תלמידי חכמים … וכל המבזה את החכמים אין לו חלק לעולם הבא והרי הוא בכלל כי דבר ה' בזה." מצטטים הפונים את דברי הרמב"ם בהלכות תלמוד תורה.

ברשת מורשת אישרו כי הגיעו אליהם תלונות נגד הרב מוצפי, אך בשלב זה ההחלטה האם להשהותו לא התקבלה, ונכון לעכשיו התכנית תשודר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
זו דעתו של הרב מוצפי על שהרב אבינר אמר שיבוא
!!! | 11-03-2014 16:49
להפגנה להתפלל שילכו לצבא. גם עם זה לא מוצא חן בעינינו אל נהיה כמו השמאל שעל כל התבטאות של רב הולכים מיד למשטרה
2
זה המינימום שבמינימום
יענקה | 11-03-2014 16:55
3
ומה היתה דעת הרב יעקב יוסף זצ"ל?
מישהו שאכפת לו | 11-03-2014 18:15
הרב יעקב יוסף זצ"ל כינה את אותו רב רשע, וגם הרב ליאור מזלזל בו במופגן. מה אתם רוצים מהרב מוצפי שהרבה סרוגים מחזיקים ממנו הרבה יותר מהרב אבינר?
4
ובניגוד לכמה "סרוגים" - יש אלפים רבים של מאזינים
שולה | 11-03-2014 19:24
שרוצים לשמוע את הרב מוצפי לא ידעתי ש"מורשת" הפך לרדיו הרשמי של הבית היהודי. מורשת אמור לייצג מגוון זרמים מעם ישראל. במידה ויוחלט לבטל את תוכניתו - נגיש בג"צ נגד מנהלי מורשת
5
הוא שיקר: אפשר לאכול כשר בצבא, לשמור שבת ומצוות הצניעות
אפרים | 11-03-2014 19:32
הוא הוציא שם רע על כל דתי וחרדי המשרת ומפקד בצה"ל
6
"הרב" מוצפי ? זה אפס מאופס.
אריאל | 11-03-2014 20:14
מדבר כאחרון התגרנים בשוק - אין לו חלק לעולם הבא.
7
האם שמעת אי פעם שיהודי מכנה יהודי בשם ''עמלק'' ?
שיודע לשאול | 12-03-2014 8:56
האם שמעת אי פעם שיהודי מכנה יהודי בשם ''עמלק'' - זו קריאה לרצח התורה מצווה "מחה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים" - איך אפשר לקרוא ליהודי ועוד יותר לרב בשם עמלק - ועוד ערב פרשת זכור - זו קריאה לרצח.
8
חופש
המצליף | 12-03-2014 9:32
תגידו איפה חופש הביטוי או שלחרדים זה לא תופס ומי שמזלזל בתלמידי חכמים זה אתם שלא שומעים בקול רבניכם ומעדיפים את לפיד הרשע ובנט וביבי
9
פניה לרשת מורשת
יענקל | 12-03-2014 10:23
אני מוחה כנגד כל אותם שמעיזים להעלות על דל שפתם כנגד הרב הרב קדוש וצדיק ובן גדולים וכל מיל של הרב שקולה ואהבה שיש לרב לעם ישראל רואים כשהרב מכתת רגליו לכל מקום בארץ להשמיע דבר ה' ואפילו יאמר לך על ימין שהוא שמאל שמע בקולו
10
המגזר הציוני דתי מתחיל עם הצביעות...
שחורי | 12-03-2014 10:41
שכחתם מה עשיתם לרבין ולאריק שרון עם התמונות בבגדי נאצים? שכחתם את ההתבטאויות שלכם לכל מי שהיה שותף להתנתקותגירוש? שכחתם את כל התגי מחיר שיוצאים מהמגזר שלכם? איך שחברתם ללפיד נהייתם פתאום עדינים???
11
דחוף דחוף משיח
דודו | 11-06-2015 21:48
אבא שבשמיים שלח משיח כמה שיותר מהם כולם הולכים לאיבוד כמו שכתוב לפני המשיח התורה תיהיה נהדרת