המטה החילוני בבית היהודי ליועמ"ש: לחקור את ההסתה של הרב מוצפי - סרוגים

המטה החילוני בבית היהודי ליועמ"ש: לחקור את ההסתה של הרב מוצפי

בעקבות דברי הרב בן ציון מוצפי על הרב שלמה אבינר, אותו כינה "עמלק" בשל עמדתו על גיוס חרדים לצה"ל, המטה החילוני קורא ליועץ המשפטי לממשלה להעמידו לדין בגין הסתה

המטה החילוני בבית היהודי ליועמ"ש: לחקור את ההסתה של הרב מוצפי
  לחקור את הרב מוצפי. ויינשטיין (פלאש90)

המטה החילוני בבית היהודי קורא ליועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין את הרב בן ציון מוצפי עקב דבריו על הרב שלמה אבינר, אותו כינה "עמלק" בגלל תמיכתו בגיוס חרדים לצה"ל.

"בימים בהם יש הסתה אינסופית כלפי הציבור הדתי לאומי ובפרט כלפי מנהיגיו ורבניו, אנחנו מצפים מרבנים חרדים לפעול להרגעת השטח. ההסתה של הרב מוצפי שמצטרפת לדברי הסתה מאישים אחרים היא מסוכנת ומהווה נורת אזהרה חמורה. אנחנו קוראים ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לפעול להעמדת הרב מוצפי לדין בהקדם, ולהבהיר בכך שהסתה איננה חלק מחופש הביטוי".

הרב מוצפי התייחס לדבריו של הרב אבינר ערב עצרת המיליון, שאמר כי יתפלל באירוע לגיוסם של החרדים. "אלו הרשעים שזוממים כל הזמן לשנוא ולהכרית חס ושלום את בני התורה, ביניהם יש כאלה שקוראים לעצמם רבנים – "רע בנים", רשעים, יותר גרועים מהחילונים עצמם – שהם שונאים את בני הישיבות", אמר הרב מוצפי.

כזכור, לפני מספר חודשיים הרב שלום כהן כינה את מצביעי הבית היהודי "עמלק" וגן אז פנה המטה החילוני ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להעמידו לדין בגין הסתה ולשון הרע. "דבריו של הרב כהן הינם השתלחות קיצונית מאין כמוה בקבוצה גדולה של אזרחים ישראליים, אוהבי המדינה", כתבו אז ליועץ המשפטי לממשלה, "עמלק' הינו כינוי גנאי מזעזע ביותר המתאר עם אכזרי וסמל לרשע, שעליו חל הציווי "תמחה את זכר עמלק מתחת לשמיים', קרי, להשמידו".

לדבריהם, "בחירת הכינוי 'עמלק', לצד האמירה כי קבוצה שלמה של אנשים תלך לגיהינום, הינן אלימות מילולית משוללת רסן, הטומנת בחובה סכנת החרפה ואף גלישה לאלימות פיזית, כדוגמת האלימות כיום נגד חיילים ברחובות. זאת מאחר וציבור שלם נוטה להיות מושפע מדבריו של הרב ואין לדעת כיצד הדבר עלול להתבטא בפועל. דבריו מהווים הסתה לכל דבר ועניין נגד המפלגה ובוחריה בפרט, וכן נגד ציבור הכיפות הסרוגים והחילונים בכלל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
ניתן להאשים אותו גם בהטרדה מינית.
לוי | 10-03-2014 0:21
כתב באישום יוגש גם בעבירה זו, וחזקה על השופטים לקשר אותו אליה. תשאלו את פוקס.
2
המטה החילוני=ערב-רב! לא שווים קצה הציפורן של הרב מוצפי!
גימי-יהודי מיהודה | 10-03-2014 0:28
3
הרב מוצפי צדיק!!!!
רון | 10-03-2014 0:51
אם הוא התחיל לדבר אז זה אומר כבר דרשני!!!!
4
"בימים בהם יש הסתה כלפי הדת"ל"????????????
בר גיורא | 10-03-2014 0:53
מפלגה הזויה לחלוטין !!!!! היה צריך להיות כתוב "בימים בהם הבית היהודי משסה בציבור לומדי התורה, ובמשפחות ברוכות הילדים וכו... שוב פעם הבית היהודי מתנהג כקוזק הנגזל, פגעו וריסקו אוכלוסיה שלימה, ועכשיו באים וטוענים מדוע יוצאים נגדם. המטה החילוני עלק , כל המפלגה הזו היא סופר חילונית. גדולי החילונים לא עוללו מה שעולל הבית היהודי, ועוד בוכים
5
הצחקתם אותי מטה חילוני
אליהו | 10-03-2014 8:56
כל המפלגה הזו חילונית אולי אתם צריכים מטה דתי.....
6
המטה החילוני - עוד פיקציה של קלוגהפט
גידי | 10-03-2014 9:14
אני מקווה שכולם מבינים שלא באמת קיים מטה כזה, מדובר בפיקציה שהמצאי הדובר של בנט, קלוגהפט שמומחה לבלופים מהסוג הזה.
7
מה חשבתם
עופר | 10-03-2014 10:10
גם אנו מעדיפים חילונים במקומכם הנפתם את דגל הגיוס לוקחים לומדי תורה לגיוס במקום לדאוג לחילונים מחללי שבת אין לנו חלק איתכם דלים ואביונים- יישר כח לחרדלים
8
כל דבריו כתובים בזהר
עמיחם | 10-03-2014 15:28
כל דבריו הם דברי הזהר וצריך לחקור את רבי שמעון בר יוחאי איך הוא כתב נגדו