לראשונה בישראל: רישום לנישואין און ליין, עדות באמצעות סקייפ - סרוגים

לראשונה בישראל: רישום לנישואין און ליין, עדות באמצעות סקייפ

המועצה הדתית תל אביב - יפו השיקה מערכת אוטומטית לרישום נישואין. סגן השר בן דהן: "שירותי הדת מתעדכנים למאה ה-21. המועצה הדתית בת"א היא החלוצה שמובילה את המהלך"

לראשונה בישראל: רישום לנישואין און ליין, עדות באמצעות סקייפ
  אתר המשרד לשירותי דת (צילום מסך)

המועצה הדתית תל אביב – יפו השיקה השבוע את המערכת האוטומטית לרישום נישואין באינטרנט. המערכת מאפשרת לזוגות הנרשמים לנישואין לעשות את כל תהליך הרישום באמצעות אתר אינטרנט, לרבות סריקת התמונות והמסמכים והעלאתם לאתר מאובטח.

מדובר בפריצת דרך בתחום שירותי הדת- בפעם הראשונה בישראל יתאפשר רישום מקוון לנישואין, מה שצפוי להקל באופן משמעותי על התהליך ולקצר אותו. הזוגות יוכלו לעשות את כל תהליך הרישום בעצמם, בזמנם הפנוי, כך שכל מה שנותר לזוג לעשות הוא להגיע לראיון אצל רשם הנישואין.

גם את מוסד "העדים" החליטו במועצה הדתית להצעיד קדימה באופן טכנולוגי ובקרוב תאפשר המועצה הדתית מתן עדות מרחוק. באמצעות טכנולוגיית "Skype" יוכלו העדים לתת עדות אודות הזוג מרחוק, מביתם או מכל מקום אחר, וללא צורך להגיע פיסית למשרדי המועצה הדתית כפי שנדרשו עד היום.

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, אמר: "אנו פועלים להנגיש את שירותי הדת ולחזק את אמינותם מכל הבחינות עבור האזרחים במדינה,אנו נעזרים בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לשם כך.אלדד מזרחי והמועצה הדתית בת"א הם החלוצים שממחישים שאפשר להצעיד קדימה את שירותי הדת. מהלך זה הוא חלק מפתיחת אזורי הרישום לנישואין ושורת מהפכות נוספות שאנו מקדמים. שירותי הדת מתעדכנים אל המאה ה -21."

אלדד מזרחי, ראש המועצה הדתית תל אביב – יפו: "זהו ניסיון ראשון מסוגו בארץ להעביר את תהליך הרישום לנישואין צעד קדימה ולאפשר לאלפי הזוגות הנרשמים מידי שנה לנישואין בתל אביב לעשות זאת בצורה קלה, מהירה ומכבדת. המועצה הדתית הציבה לעצמה למטרה לייעל את הקשר עם הציבור אותו אנו משרתים ולמנוע מכשולים במטרה לשתף יותר ויותר אוכלוסיות ולהפוך את תהליך הרישום לחוויה נעימה יותר.

המערכת שהשקנו מהווה עבורנו הזדמנות לרתום את הטכנולוגיה לצד ההלכה ולהקל על המאורסים בתל אביב בתהליך הרישום לנישואין".

המערכת החדשה שהושקה מאפשרת לנרשמים לנישואין, תהליך רישום מהיר באתר אינטרנט מאובטח ברמה גבוהה ומספקת חווית שימוש ידידותית, פשוטה ואינטואיטיבית. ניתן להזין ולהעלות כל מסמך שהוא וכל תמונה גם באמצעות מכשירי הסמארטפון. המערכת מאפשרת קביעת תור לרבנות להשלמת תהליך הרישום לנישואין. הפרטים והמסמכים וכן עדכון על מצב תהליך הרישום לנישואין, זמינים תמיד עבור המשתמש.

המערכת פותחה על ידי חברת אפרתי המספקת שירותי תוכנה לגופים ציבוריים ומוסדות ציבור מזה 40 שנים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו