שקד: דרעי מטעה, עובדים בשיתוף פעולה עם ש"ס - סרוגים

שקד: דרעי מטעה, עובדים בשיתוף פעולה עם ש"ס

חברת הכנסת איילת שקד מגיבה על דבריו של דרעי לפיו ש"ס תפרוש מהועדה לשוויון בנטל בגלל הסנקציות הפליליות: "עובדים בשיתוף פעולה עם כל חברי הועדה כולל זה של ש"ס"

author-image
שקד: דרעי מטעה, עובדים בשיתוף פעולה עם ש"ס
  יש שיתוף פעולה הדוק. דרעי (פלאש90)

חברת הכנסת איילת שקד דוחה את דבריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לפיו הסיעה פרשה מועדת שקד לשוויון בנטל.

הערב אמר דרעי בתחנה החרדית 'קול ברמה' כי "הגעתי למסקנה שאסור לנו יותר לשבת בועדת שקד וצריכים לצאת משם". בראיון למהדורה המרכזית עם אבי מימרן אמר דרעי: ""אין בשורות טובות, זה הולך ונהיה יותר גרוע לאט לאט מתגלה האמת ואני מפנה את זה לבית היהודי. הם לא איתנו ביחד."

"מתברר שעכשיו כשמגיעים לשלב ההצבעות לצערי הרב הם לא איתנו ביחד, הם מתואמים עם עופר שלח ו"יש עתיד".

מימרן: כלומר כל המחמאות ששמענו בצורה עקיפה לאיילת שקד, לאנשים נוספים בבית היהודי שמנסים להרגיע ולתווך, בסוף מתברר מה? שהכל תרמית?

דרעי: "אני לא יודע, אני לא חבר בוועדה שם. אני רק שומע דיווחים מחברינו אריאל אטיאס וגפני ופורוש ואני רואה היום, שלפני שבועיים שלושה דובר כביכול שאנחנו הולכים והם איתנו ויש סיכוי גדול שלא יהיה סנקציות פליליות ובשאר הסעיפים… הגעתי למסקנה שאסור לנו יותר לשבת בועדת שקד וצריכים לצאת משם… בדברים המהותיים של סנקציות פליליות וגילאי הגיוס אנחנו לא יכולים להשפיע יותר שם ולמה להיות שותפים ולחשוב שעשו לנו פשרה – אנחנו צריכים לעזוב את הועדה, אני הולך להביא את זה בפני חכמי התורה ונקבל את חוות דעתם בעניין. אני חושב, לעניות דעתי, אמרתי את זה לחברי הכנסת, אין לנו מה לשבת שם."

שקד: הדברים לא נכונים

בתגובה לדברים מסרה איילת שקד כי 'הדברים אינם נכונים'. לדבריה היא "תמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם כל חברי הועדה כולל זה של ש"ס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הבית "היהודי" צביעות ממדרגה ראשונה .
אלי | 17-02-2014 21:56