מכון לב מתגייס לפרויקט המרכבה - סרוגים

מכון לב מתגייס לפרויקט המרכבה

במסגרת שיתוף פעולה בין צה"ל ובין בית הגבוה לטכנולוגיה יעודד 'מכון לב' גיוס סטודנטים ועידוד פיתוחים ומחקר הקשורים לפרויקט טנק המרכבה. אנו מוכנים בהחלט להרים את הכפפה ולהיענות לאתגרים שהוצגו בפנינו, ומצפים לשיתוף הפעולה עם צוות הפרויקט"

author-image
מכון לב מתגייס לפרויקט המרכבה

היום (א') קיימו נציגי בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים סיור והדרכה על פרויקט המרכבה של צה"ל. בסיור השתתפו מטעם בית הספר הגבוה לטכנולוגיה, הנשיא פרופ' חיים סוקניק, המנכ"ל שי גלבוע, היועץ הבכיר לנשיא סטיוארט הרשקוביץ, ושנים מבכירי החוקרים של המוסד – ד"ר שמעון מזרחי וד"ר נח סלמן.

בנוסף השתתפו בסיור, סא"ל אילן וסא"ל מיכאל, אשר נמנים בין בוגרי בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים ומשמשים כיום כבעלי עמדות מפתח בפרויקט. הסיור נערך ביוזמת מנהלי הפרויקט ובראשם אל"מ ניסים, על מנת לבחון אפשרות לשיתוף פעולה לקידום הפרויקט.

בסיכומו של הסיור הסכימו הצדדים על שיתוף פעולה במסגרתו יעודד בית הספר הגבוה לטכנולוגיה גיוס סטודנטים לפרויקט, זאת בנוסף למספר בוגרים של המוסד שלוקחים חלק בפרויקט נכון להיום. בנוסף, יקדם המוסד פיתוחים ומחקר לטובת הפרויקט הן כחלק מפרויקטי הגמר של סטודנטים במכון והן בקידום מחקרים משותפים עם החוקרים במכון בתחומים התואמים את המומחיות והיכולות בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה.

נשיא בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים, פרופ' חיים סוקניק: "חברי הסגל, הסטודנטים והבוגרים של בית הספר הגבוה לטכנולוגיה תורמים מהידע והמצוינות שלהם לטובת ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה, ואנו מקווים כי גם לעניין פרויקט המרכבה תמשיך מסורת ארוכת שנים זאת".

"ברצוננו להודות מקרב לב למנהלי הפרויקט על האירוח המרשים ועל ההזדמנות הנפלאה שניתנה לנו לחזות מקרוב בעבודה החשובה כל כך שמתבצעת במסגרת הפרויקט", אמר סטיוארט הרשקוביץ, יועץ בכיר לנשיא בית הספר הגבוה לטכנולוגיה, והוסיף כי: "אנו מוכנים בהחלט להרים את הכפפה ולהיענות לאתגרים שהוצגו בפנינו, ומצפים לשיתוף הפעולה עם צוות הפרויקט".

מנכ"ל בית הספר הגבוה לטכנולוגיה, שי גלבוע: "החוקרים והסטודנטים שלנו רותמים את המומחיות והיצירתיות שלהם לטובת פיתוחים מתקדמים ושיתופי פעולה מוצלחים שאנו מקיימים עם מערכת הביטחון ואנו שמחים להתגייס גם לטובת פרויקט המרכבה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סא"ל אילן עשה תואר בטכניון ואח"כ הגיע לפרוייקט
| 16-02-2014 18:25