נתניהו על יום השואה: "להיאבק על הזכויות שלנו כאן" - סרוגים

נתניהו על יום השואה: "להיאבק על הזכויות שלנו כאן"

"גם היום כשקיימת הסכמה רחבה שהיה צריך למנוע את השואה שהייתה, העולם לא נזעק מול משטר שקורא להשמדתנו, ואף מקבל בזרועות פתוחות את האיש שמייצג אותו", אמר ראש-הממשלה בהתייחסו ליום השואה הבינלאומי

author-image
נתניהו על יום השואה: "להיאבק על הזכויות שלנו כאן"
  ראש-הממשלה, בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, מקשר בין יום השואה הבינלאומי לאיום על ישראל מצד איראן. "גם היום כשקיימת הסכמה רחבה שהיה צריך למנוע את השואה שהייתה, העולם לא נזעק מול משטר שקורא להשמדתנו, ואף מקבל בזרועות פתוחות את האיש שמייצג אותו", אמר ראש-הממשלה.

"מול מדינה שקוראת בגלוי להשמדת מדינת היהודים, כולם מכחכחים בגרונם ומחייכים מול החיוכים. היחס למדינת ישראל איננו פרופורציונאלי לשאלות העומדות על הפרק. הוא גם מראה לנו שיש בהתנכלויות ליהודים המשכיות של אלפי שנים לתופעת האנטישמיות".

נתניהו הוסיף כי "בשבוע שעבר נישא בכנסת אחד הנאומים החשובים שנישאו בכנסת בכל שנותיה. בנאום הזה אמר ראש ממשלת קנדה סטיבן הארפר שההחרגה של מדינת ישראל היא קיצונית ובלתי פרופורציונאלית בשום מבחן של סבירות. שהיא נובעת בעצם מהתנכלות ליסודות קיום המדינה. שהיא מערערת גם את יסודות הציוויליזציה המערבית שאמורה להיאבק על הזכויות שלנו וגם של אחרים. מול הניסיון לשלול את הלגיטימיות של מדינת היהודים, אנחנו צריכים להיאבק ולתבוע את זכויותינו כאן".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו