ההספד של זמביש: דיבורים בשבחו של תליין ההתיישבוות - סרוגים

ההספד של זמביש: דיבורים בשבחו של תליין ההתיישבוות

העובדה שראשי יש"ע ומנהיגי התישבות אחרים מדברים בשבחו של תליין ההתישבות הגדול, זה גם חולני וגם מצביע על חוסר ההבנה של עוצמת הפשעים של שרון כלפי ארץ ישראל ועם ישראל לדורותיו

author-image
ההספד של זמביש: דיבורים בשבחו של תליין ההתיישבוות
  מלקקים לגדול מחריבי ארץ ישראל. מרזל (פלאש90)

זה עוד לא הזמן להגשת החשבון המלא והנוקב, למורשת הבגידה של אריאל שרון. אך אין ספק ששרון היה גדול המחריבים האכזריים שיצאו מהעם היהודי מאז קום המדינה.

בראותנו את מצעד הלקקנות במחננו לאריק, האיש שבנה את הקריירה הפוליטית  שלו על גב ההתיישבות, אך בסיכום חייו החל מהרס אכזרי של עשרות ישובי סיני וחבל ימית. חלקם הפנה לגוש קטיף אותם גם הרס במסגרת גירוש אכזרי, ובדרך תמך בהסכם חברון והסכם וואי, שבלעדיו לא היו עוברים.

אני יכול להבין גם כשאינני מסכים את מנהיגי הציבור שבימי האבל שותקים ואינם מבקרים את בגידתו. אבל העובדה שראשי יש"ע ומנהיגי התיישבות אחרים מדברים בשבחו של תליין ההתיישבות הגדול, זה גם חולני וגם מצביע על חוסר ההבנה של עוצמת הפשעים של שרון כלפי ארץ ישראל ועם ישראל לדורותיו.

האם היו מדברים כך אילו היה רוצח את משפחתם? נכון אריק גם בנה אך כמו שאומרים חז"ל על רומי שבנתה הרבה אבל זה היה לכבודם ולתועלתם.

כמה עצוב שאלה אמורים להנהיג גם בהמשך את המאבק להצלת ארץ ישראל מדברים ככה. את השאלה מדוע איננו מצליחים להחדיר לעם את האהבה והחשיבות של כל שעל מארץ  ישראל, מסבירה יותר מכל העובדה שהאיש החזק ביו"ש זאב חבר-זמביש למרות החורבן האכזרי של שרון נשאר ידיד המשפחה, ברמה כזו שביקשו ממנו כי הוא שיספיד את שרון מול כל עם ישראל.

מי שיכול להישאר חבר של מחריבי ההתיישבות לא מתחיל להבין מהי התיישבות. מהי ארץ ישראל כפי שכתב הראי"ה קוק זצ"ל במידות הראי"ה "שרק מי שיש לו אהבת ארץ ישראל אמיתית שונא את הגאוה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איך אלוקים מסכים שרעי לב כאלה ימשיכו את הקנאים כמרזל
שגעוון להט המשחיות | 16-01-2014 15:34
2
מרזל צודק בהחלט
רפי | 19-01-2014 11:26
הלכתם שולל ורחוק, ככה הציבור הישראלי שוכח תמיד את הכפה המצלצלת וחוזר כמו כלבלב טוב.. תקראו את ידידיה מאיר המצונזר על עיסקי זמביש המביש