מעשר עני בגובה 600 אלף שקלים למשפחות במצוקה - סרוגים

מעשר עני בגובה 600 אלף שקלים למשפחות במצוקה

קרן המעשרות 'בית האוצר' של מכון התורה והארץ, העבירה 600 אלף שקלים לארגונים העוסקים בצמיחה ובשיקום משפחות במצוקה, במסגרת שנת מעשר עני

author-image
מעשר עני בגובה 600 אלף שקלים למשפחות במצוקה
  כסף (צילום: פלאש 90)

בחמישי הקרוב (ט"ו בשבט) יתקיים בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים, מכון לב, הכנס השנתי של 'מכון התורה והארץ' שעוסק בהסברה ובהדרכה על 'המצוות התלויות בארץ'. השנה יעסוק הכנס גם בנושא בשנת מעשר עני בנוסף להיבטים נוספים הנוגעים למצוות התלויות בארץ לקראת שנת השמיטה בשנה הבאה. במהלך הכנס יעבירו הרבנים הראשיים, הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף, שיעורים בנושא, כשהרב לאו יסביר כיצד להכין את הגינות והשדות לשנת השמיטה, והרב יצחק יוסף יעביר שיעור על משנתו של הרב עובדיה בעניין השמיטה.

לקראת הכנס העבירה קרן המעשרות של המכון, סכום כולל של 600 אלף שקלים לארגונים העוסקים בצמיחה ובשיקום משפחות במצוקה, בהם הארגונים 'מקימי' ו'פעמונים' אשר עוסקים בשיקום משפחות שנפלו לקשיים כלכליים.

כנס "מצוות התלויות בארץ" הפך למסורת בקרב העוסקים ב'מצוות התלויות בארץ'- חקלאים לצד רבנים, מורים, ואנשי מדע. הכנס משלב בין אנשי מדע המציגים את הפן המדעי ואנשי הלכה שמגישים את הצד התורני הלכתי, ומגלם בצורה מיוחדת את הקשר שבין המדע והתורה, זאת כאשר ההרצאות ניתנות על-ידי טובי אנשי מדע וחשובי הרבנים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו