מחדל סגירת הכביש ביום שישי: עשרות נתקעו בדרך - סרוגים

מחדל סגירת הכביש ביום שישי: עשרות נתקעו בדרך

ביום שישי נסגר כביש עוקף קריות לשיפוצים, מה שגרם לפקקי ענק ולעשרות תושבים שנתקעו בדרך ונאלצו לצעוד ברגל במשך שעות או להתארח אצל משפחות באזור חיפה. חבר מועצת העיר שי בלומנטל יעלה את הסוגיה לסדר היום

מחדל סגירת הכביש ביום שישי: עשרות נתקעו בדרך
  למה סוגרים כביש ביום שישי? (פלאש90)

מחדל הפקקים בחיפה יגיע לדיון במועצת העיר.

ביום שישי נסגר לתנועה כביש עוקף קריות בין מחלף גשר פז לבין מחלף ידין לכיוון צפון, למטרות שיפוצים. אמנם מדובר בקטע דרך קצר, אך השפעתו הביאה לפקקי ענק באזור חיפה והקריות.

נסיעה של עשר דקות מחיפה לכיוון הקריות נמשכה כשעה וחצי, ובשלבים מסוימים הגיעה לשלוש שעות. פקקי התנועה גרמו לעומסים גם בכיוון ההפוך שהיה פתוח לתנועה.

שלום צובירי, סיפר לסרוגים על החוויה שלו ושל אשתו: "ביום שישי היינו בדרכנו לעכו, לעשות שבת עם המכללה של אשתי. כשעה לפני כניסת שבת נתקענו עם עוד מאות רכבים שפשוט עמדו בלי תנועה."

"בסופו של דבר כשראינו שאין מה לעשות ואין ברירה 'נפלנו' על בן דוד שלי בשבת. חברה של אשתי נתקעה אף היא בחיפה, ועוד חברה עם בעלה ותינוק בן שנה נתקעו ביקנעם. רק תושיה של משפחה חרדית הצילה אותם והם התארחו אצלם בשבת".

חבר מועצת העיר חיפה, שי בלומנטל, תושב קרית שמואל, חווה בעצמו את העומס הכבד, כשנסע מגשר פז להדר ומנוה שאנן לקריית שמואל. לדבריו "רבים מתושבי קריית שמואל וקריית חיים נאלצו להשאיר את כלי רכבם בצידי הדרך ולצעוד רגלית לבתיהם עקב כניסת השבת"

הוא עצמו מכיר תושב מקרית שמואל שניסה לעקוף את הפקקים דרך צומת יגור אך נתקע בפקקים בקרית אתא. הוא נאלץ ללכת ברגלו והגיע לביתו רק בשעה 19:00, שלוש שעות אחרי כניסת השבת.

בלומנטל מתכוון להביא את המחדל לישיבת מועצת העיר: "אני מודע לצורך בחסימת נתיבי תנועה כדי לבצע עבודות שונות. אך אין בכן לגרום לתושבים נזקים כה גדולים." אומר בלומנטל.

בפנייה לראש העיר הוא דורש ממנו להקים צוות מקצועי אשר יבחן המלצות למקרים הבאים של חסימות תוך בדיקת מציאת חלופות נסיעה טובות יותר פרסום החסימה באופן שיגיע לתושבים ולא רק בעיתונות הכתובה. את תוצאות הבדיקה יבקש בלומנטל להציג בפני מועצת העיר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו