חדשות
פנסיה תקציבית: שוד הקופה הציבורית
רוב הפנסיונרים מרוויחים 6,000 ש"ח בחודש, אבל יש כאלה שמקבלים עשרות אלפי שקלים בחודש מהכיס שלכם במסגרת פנסיה תקציבית. צפו בכתבת ערוץ 10 על השוד הגדול של הקופה הציבורית
אפי אברהם23.12.13
צילום: יש כאלה שמסודרים (שאטרסטוק)
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
צביעות בעקרון לא היה אמור להיות הבדל בין פנסיה תקציבית לבין כזו שלא. בשירות המדינה המשכורות של בעלי הפנסיה התקציבית בדרך כלל יותר נמוכות ממה שהיו משיגים בחוץ (חוץ מיחידי סגולה). כלומר - הורדה במשכורת מקזזת את אי ההפרשה של 5% מצד העובד. הבעיה היא של המדינה המעביד. במקום להפריש בעצמו את הכסף ולחסוך כדי שיהיה ממה לשלם, האוצר מבזבז כל שנה את הכסף ואז מתפלא שלא נשאר כסף לממן את הפנסיות.