הכירו: 'הדובר' החדש של המגזר החרדי - סרוגים

הכירו: 'הדובר' החדש של המגזר החרדי

אתמול נערך אירוע הגמר של תוכנית הריאליטי הראשונה במגזר החרדי, 'הדובר' בה נבחר יעקב עמאר כדובר של המגזר החרדי. הזוכה יקבל תוכנית רדיו אישית בתחנת 'קול ברמה' שהפיקה את התחרות

הכירו: 'הדובר' החדש של המגזר החרדי
  הדובר. יעקב עמאר (אבי את אבי)

תוכנית הריאליטי הראשונה במגזר החרדי הסתיימה אתמול. בשל העובדה שלחרדים אין טלויזיה, שודרה התכנית ברדיו בהפקת התחנה החרדית 'קול ברמה'.

מתוך כאלפיים מועמדים הגיעו לשלב 'הנבחרת' 12 מתמודדים, שבמשך חודשים התחרו ביניהם במשימות שונות כשאחד מהמתמודדים מודח בסוף התכנית. הנושאים בהם נבחנו המתחרים היו כישורי רטוריקה, עמידה מול קהל, שכנוע ויכולת הסברה. בפאנל השופטים המתחלף ניתן היה למצוא את אנשי מאהל הפראיירים, חברי כנסת לשעבר, אנשי תקשורת, אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה ועוד.

לאורך כל העונה ניהלו המתמודדים קמפיינים פרטיים ולמעלה מ-100,000 הצבעות נרשמו עבור המתמודדים באתר "כיכר השבת" ובמוקד הטלפוני שהפעילה 'קול ברמה'. גמר התוכנית היה אמור להתקיים כבר לפני חודשיים, אך בשל מחלתו של הרב עובדיה יוסף ופטירתו, נדחה האירוע עד ליום האחרון של חנוכה.

לגמר הגדול הגיעו שלושה מתמודדים דוד רוזנטל, ראובן זכאים ויעקב עמאר, ובסופו של ערב ארוך הכתירו אמש המצביעים והמאזינים את יעקב עמאר כאדם המתאים לייצג את המגזר החרדי בתקשורת הכללית. עמאר נשוי ואב לשלושה עוסק כמתווך נדל"ן ויזכה להגיש תכנית רדיו בעונת השידורים הבאה של תחנת 'קול ברמה' שהפיקה את התחרות.

IMG_0248 (Small)

רגע ההכרזה על הזוכה. עמאר ורוזנטל (אבי את אבי)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
החרדים זקוקים לחשבון נפש פנימי ולא לדובר חרדי לחרדים
תכו עח חטא הכזב וההערמה | 10-01-2014 13:25