תרבות

צפו: האחים גת ב'ילדים של החיים'

אתמול נפתחה התכנית 'הכוכב הבא' בידיעה על מצבו הקשה של אריק איינשטיין. עם או בלי קשר האחים גת ביצעו שיר שלו, וזכו לשלוש הצבעות חיוביות כששוב רק מוקי מצביע נגד. צפו בביצוע

צפו: האחים גת ב'ילדים של החיים'
צילום: שרים איינשטיין. האחים גת (צילום מסך)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
דודו
28.11.13

מדהימים פשוט והשופט הדפוק הזה שמעיז לשים אדום ליצירה הטובה ביותר של התכנית, מראה את התת רמה שלו. סתם שונא דתיים (זוכרים את "לשבור את העצמות של המתנחלים",ושאר פנינות שמולאניות של הזמר בשקל הזה)

הצטרפו אלינו