חוטובלי וכץ מגיבים: הוספנו 31 אוטובוסים - סרוגים

חוטובלי וכץ מגיבים: הוספנו 31 אוטובוסים

בתגובה לקמפיין נגדם, אומרים שר התחבורה וסגניתו כי הוסיפו 31 אוטובוסים לקווים בשומרון כדי להקל על העומס. את הטענות של התושבים הם מפנים בעיקר למשרד הבטחון שיצר את הבעיה בלי לחפש פתרון תחבורתי

author-image
חוטובלי וכץ מגיבים: הוספנו 31 אוטובוסים
  הוספנו אוטובוסים. כ"ץ וחוטובלי (פלאש90)

שר התחבורה ישראל כ"ץ וסגניתו ציפי חוטובלי מגיבים לקמפיין אותו יזמו מתיישבים מהשומרון.

בסרוגים פרסמנו על קמפיין בו נתלו על האוטובוסים הנוסעים לשומרון, שלטים בו נראים תמונותיהם של כץ וחוטובלי, עם הכיתוב: "הם לא נוסעים בתחבורה הציבורית".

הפעילים הדגישו כי כל פתרון שיקל על מצוקת הנוסעים יהיה מקובל עליהם. "או הקמת מערך תחבורה ציבורית נפרד לפלסטינאים או תגבור הקווים הקיימים. אבל הגיע הזמן שהשר כץ וסגניתו חוטובלי יתחילו לעבוד למען התושבים בשומרון ולא רק למען ההנהגה הפוליטית כאן", הם אומרים.

האשם: משרד הבטחון

בתגובה לדברים אמרו בלשכת שר התחבורה לסרוגים: "בעקבות מדיניות הממשלה להרחיב את מתן האשרות העבודה בישראל לעובדים פלסטינים נוצר עומס על קווי האוטובוסים שפועלים באיזור כאשר מספר הנוסעים עולה על מספר המקומות. משרד התחבורה עשה ככל יכולתו על מנת להקל על חלק מהעומס וארגן הסעות ממחסום אייל למקומות העבודה בישראל עבור הפלסטינים אולם בדרך חזרה כולם נוסעים באותם הקווים ונוצר בהם עומס. במקביל משרד התחבורה הוסיף 31 אוטובוסים לקווים על מנת להקל על העומס.

התושבים מלינים על בעיות שאינן בתחום טיפולו של משרד התחבורה. ראשית על העומס עקב מתן רישיונות בהיקפים הולכים וגדלים לעובדים הפלסטינים אשר מחייב מתן פתרונות לעובדים. שר התחבורה אף התריע על הנושא בישיבת הממשלה ודרש מהגורמים האחראיים לטפל בכך."

"טענת התושבים על הנסיעה המשותפת עם הערבים, הוא בתחום אחריותו של משרד הביטחון", אומרים בלשכת השר.

מלשכת השרה חוטובלי נמסר לסרוגים: "סגנית השר ציפי חוטובלי אחראית על נושא המאבק בתאונות דרכים ולא על תחום התחבורה הציבורית. עם זאת לאור פניות רבות של תושבי השומרון, פנתה אל הגורמים הממונים על התחבורה הציבורית במשרד התחבורה בכדי להביא לפתרון הבעיה. משרד התחבורה הקצה לאחרונה כשלושים אוטובוסים לתגבור הקווים מאריאל, המסייעים להפחתת עומס הנוסעים. יש לציין כי הסמכות להפרדת קווים בין יהודים וערבים נמצאת בידי משרד הביטחון בלבד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כרגיל, מריחה של פוליטיקאים
d | 26-11-2013 21:24
עד שלא יקרה אסון - לא יעשו כלום. אין בעיות, לא נצביע לכם בפריימריס הקרובים.