תרבותהאחים גת מבצעים את 'שוב לא שקט'האחים גת בעוד הופעה מוצלחת בתכנית 'הכוכב הבא'. אתמול הם שרו את 'שוב לא שקט' וזכו להצבעה חיובית מצד שלושה מהשופטים, כשרק מוקי מצביע נגד. צפו בביצועאפי אברהם25.11.13תגובות [[[http://www.youtube.com/watch?v=X7SFCf0AoKE]]] סרוגים premiumהמהדורה המובחרת!הטבת השקה מיוחדת:במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0בהרשמה אני מסכימ/ה לתנאי השימוש באתר, וכן לקבלת דיוורים והצעות מאתר סרוגים הופעההכוכב הבאהאחים גת תגובות
תגובות